Ya o kadar salak bi topic ki insanın yazdıkça aklına başka başka şeyler geliyo :)
Bi örnek vermek istedi şimdi de canım:
Öyle virtüözler var ki... Adam hızlı çalmaktan başka hiçbişey yapmıyo... Ama bi Satriani var ki, sadece solo atarak ağlatabiliyo insanı... Ne bi sz gerek var ne başka bişeye... Diğerlerinin yaptıklarını lead gitarist olmadığım için anlamadığımı falan da sanmıyorum.
Melih Gökçek'in tabiriyle:
"Sı.arım öyle sanatın içine!" :D
(Böyle değildi ama değiştirdim işte daha orijinal oldu :))