Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bir enstruman bile çalmasını bilmeyen insan müzik hakkında yorum yapabilir?

  • Ktulu • 23 Mayıs 2005 02:34 • #467745
    Ezik ( diğer bi deyişle:

    Ya o kadar salak bi topic ki insanın yazdıkça aklına başka başka şeyler geliyo :)

    Bi örnek vermek istedi şimdi de canım:

    Öyle virtüözler var ki... Adam hızlı çalmaktan başka hiçbişey yapmıyo... Ama bi Satriani var ki, sadece solo atarak ağlatabiliyo insanı... Ne bi sz gerek var ne başka bişeye... Diğerlerinin yaptıklarını lead gitarist olmadığım için anlamadığımı falan da sanmıyorum.

    Melih Gökçek'in tabiriyle:

    "Sı.arım öyle sanatın içine!" :D

    (Böyle değildi ama değiştirdim işte daha orijinal oldu :))
Bu konunun tüm mesajları