Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bir enstruman bile çalmasını bilmeyen insan müzik hakkında yorum yapabilir?

  • snown • 23 Mayıs 2005 02:52 • #467748
    Ezik ( diğer bi deyişle:

    birinci öncelikle müzik denen olgu insan denen varlığın dünyaya gelişiyle başlamıştır ve unutmayalım ses teli denen bir organın vardır ki asla arızadan sonra tamire ihtiyacı yoktur kendi akorunu kendi yapar...ve şunuda söyleyeyim aletler hiç bir şeydir..eğer o alete onları yaptıran ve hisseden eller ve nefes olamasa..birde vokal herşeyin üstündedir bence sen insanların sesleri ile neler yaptığını duymak için bizim ile biraz beatbox yapmayı dene dünyada en iyi gitarların bile sesini bastıran sesler vardır..

    vokal öyle bir anda öyle bir nağme ile parçaya girer ki klasik müzikte bile opera nın oluşmasının nedeni açıkça ortaya çıkar yanlızca müzik açıklama yapamaz insanlara ses telleri ile ulaşma olmadıktan sonra...
Bu konunun tüm mesajları