Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ya neden herkes metal musik dinliyorrrrr. burdaaaa.hiçmi elektronk dinleyen

  • da hui • 24 Mayıs 2005 16:31 • #467951
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    Ya, nie ooyle diyosaan? Ne gusel elektronik musik, supper bişeee! Neymiş öööyle metal felan?! NE guzel elektronik musik böööyle gidiyosan diskoya, insanlar "cıp-tıs, cıptıs, cıptıs" kopuyoo! Bööyle yıkılıyo ortam. Super de bi felsefesi var bu müziğin(!). çok derin manalar taşıyo. :P :P :P


    Bu başlığı gördüğümde dreadnok ile aynı gezegende(galakside/evrende) yaşadığım için kendimden utandım.
Bu konunun tüm mesajları