Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?
Ya, nie ooyle diyosaan? Ne gusel elektronik musik, supper bişeee! Neymiş öööyle metal felan?! NE guzel elektronik musik böööyle gidiyosan diskoya, insanlar "cıp-tıs, cıptıs, cıptıs" kopuyoo! Bööyle yıkılıyo ortam. Super de bi felsefesi var bu müziğin(!). çok derin manalar taşıyo. :P :P :P
Bu başlığı gördüğümde dreadnok ile aynı gezegende(galakside/evrende) yaşadığım için kendimden utandım.