Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ya neden herkes metal musik dinliyorrrrr. burdaaaa.hiçmi elektronk dinleyen

  • dreadnok • 24 Mayıs 2005 13:54 • #467928
    haddiii cevappp verin
  • oqz • 24 Mayıs 2005 13:59 • #467929
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    "musik" ne demek?
  • ThErİoN • 24 Mayıs 2005 14:16 • #467931
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    musik: almancada müzik benim bildiğim kadarıyla :))
  • oqz • 24 Mayıs 2005 14:19 • #467932
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    :)) Ben Türkçe'de ne demek anlamında sormuştum, öyle bir kelime var da benim mi haberim yok diye..

    Aydınlattığın için teşekkürler.. :)
  • SoulForged • 24 Mayıs 2005 14:42 • #467938
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    burdaki insalarin suhurlari acikta ondan artik olaylarin farkina varmislar bir nevi buyulenmisler artık kurtulamazlar bu etkiden metal sende dene
  • ThErİoN • 24 Mayıs 2005 14:45 • #467939
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    Yok ne demek rica ederim.Merak etme zaten anladım Türkçe'de ne anlama geldiğini sorduğunu ama şunu ima etmek istemiştim, Türkçe'de yok öyle bişey tek bildiğim anlamı bu, arkadaş niye öyle yazmış orasını ben de çözemedim zaten.....
  • ThErİoN • 24 Mayıs 2005 14:47 • #467940
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    bu arada millet niye elektronik müzik dinlesin ki, ortada enstrüman yok, adam akıllı söz yok, dinlediğimde bana birtakım hisler yaşatıyor mu? hayır
    e o zaman niye dinleyeyim ki...
  • da hui • 24 Mayıs 2005 16:31 • #467951
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    Ya, nie ooyle diyosaan? Ne gusel elektronik musik, supper bişeee! Neymiş öööyle metal felan?! NE guzel elektronik musik böööyle gidiyosan diskoya, insanlar "cıp-tıs, cıptıs, cıptıs" kopuyoo! Bööyle yıkılıyo ortam. Super de bi felsefesi var bu müziğin(!). çok derin manalar taşıyo. :P :P :P


    Bu başlığı gördüğümde dreadnok ile aynı gezegende(galakside/evrende) yaşadığım için kendimden utandım.
  • ThErİoN • 24 Mayıs 2005 16:36 • #467953
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    hangimiz utanmadık ki?
  • oqz • 24 Mayıs 2005 16:52 • #467956
    dreadnok'a ve Onun Gibi İlla Dejenere ya da Başka Dİl Diye Tutturanlara

    http://www.garaj.org/haber/5364/iste-dejenere-turkce-nin-doruk-noktasi.htm


    Belki birilerinin fikri değişir, umutlu değilim ya neyse...