Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ya neden herkes metal musik dinliyorrrrr. burdaaaa.hiçmi elektronk dinleyen

  • tezgah • 24 Mayıs 2005 20:20 • #467991
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    niye elektronik dinleyeyim ki?
    sahte sesler,yapma sesler ruh yok....
    bir jimi hendrix,van halen,stevie ray vaughan,eric clapton en önemlisi bir blues müziği dinle ne demek istediğimi anlarsın.....

    dipnot:
    BENCE insanların (efet,musik,seka,yo(q)ki...) gibi şeyler yazmasının tek nedeni kişinin farklı olmaya çalışmasıdır. ve insanların farklı olma isteklerini böyle şeylerle tatmin etmeye çalışmaları çok salakçadır... kınıyorum









    jimi hendrix babam olsun yaa,çok seviyorum....
  • efespilsen • 24 Mayıs 2005 20:25 • #467995
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    ne kadar saçma soru...
    niye yemek yiyorsun !
    niye sı çıyorsun !
  • asarneyeal • 24 Mayıs 2005 21:58 • #468004
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    öyle valla anlamlı ne kaldı ki zaten.. anlamsızlaştı dünya..
    zaten metal değilmi bizi hayata bağlayan..
    yoxa kaybolduk bu koskoca dünyada..
  • yeşilsincap • 24 Mayıs 2005 23:33 • #468014
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    hahahahaahahahahahaaa:)))) ya bu gece ne güzel konular var yaa!!! hahahaa:)) bi dizi başlık açıcam;

    -niye hip-hop
    -niye rock
    -niye pop
    -niye blues
    -niye jazz
    -niye ...

    ya abi takmışınız sizde türkçeye, doğru yazıma falan... güvenin siz garaja, eğer harbi kötü bişi olsaydı; arghh,dejenere türkçe olmaz derdi caanım mesaj servisim..

    şimdi de ilk ciddi cevabı veriyim.. ben de rock ağırlıklı müzik zevkine sahip bi insanım.. ve evet bence de elektronik müzikte ruh yok.. yani ne biliyim ben bi davul atağında ya da bi bas sesinde kendimden geçebiliyorum ama elektronikte ole değil.. istersen elektronik müzik dinleyenlerle takılmak için bi koloni aç.. vardır yaa burda onlardan.. takılırsınız:)
  • superman • 24 Mayıs 2005 23:44 • #468018
    "ya neden herkes metal musik dinliyorrrrr. burdaaaa.hiçmi elektronk dinleyen"

    haklı bi soru.

    elektronik müzikle club'ı ayırt etmek lazım.elektronik müziğin altında ciddi bi ses teknisyenliği,göz ardı edilemeyecek bir bilgi birikimi var.elektronik müzik dendiği zaman sadece "eller havaya"nın akla gelmesi bir yanılgıdır.

    ama dilimize sahip çıkalım."lisan" olan dil...yani öyle "hadiii madiii" diye konuşmak hakkaten pek hoş olmuyo.
  • ThErİoN • 25 Mayıs 2005 00:08 • #468025
    Tamam elektronik müzik büyük uğraşlar, çabalar sonucu ortaya konuluyor olabilir ama o müzik bana ruhsuz geldiği, birşeyler anımsatmadığı sürece ne kadar ne zahmetlerle yaratılmış olursa olsun ne kadar ne değer kazanabilir ki benim gözümde?
    Herhangi bir parça, 3 akorlu olsun dünyanın en basit parçası olsun ama yeter ki bana birşeyler hissetirebilsin, parçada ruh olsun...

    Tabii bu durum kişiden kişiye değişebilir; saygı duyarım orası ayrı...
  • Kaiser • 25 Mayıs 2005 14:48 • #468086
    ETNİK ELEKTRONİK belki ama şu elleri açıp dans ettikleri elektronik şarkılar çok kötü
  • eozsoyeri • 25 Mayıs 2005 14:54 • #468087
    bi tuşa bas sana şarkı olsun varmı lan öyle yağma...hadi dağılın
  • bigbooots • 25 Mayıs 2005 15:14 • #468095
    arkadaşlar elektronik müzik var elektronik müzik var..
    bi planet funk dinleyin sonra yorum yapın!!
    bu arada şu diskolarda barlarda çalan çoğu müziği ben de hazzetmem..
    bu arada ben çok mu elektronik müzik dinliyorum!!
    hayır, arada baba grupları dinliyorum o kadar..

    şimdi diceksiniz sen ne atladın durup dururken??
    bilmem öyle esti içimden..
  • davulist 35 • 25 Mayıs 2005 15:57 • #468106
    YA ASLINDA BİRAZ HAKLISIN.HERKES Bİ METALDİR TUTTURMUŞ AMA BENCE ELEKTRONİK MÜZİK KENDİNİ İYİ PAZARLAYAMIYOR KARDESİM YANİ.COK AZ GÖRÜNÜYORLAR PİYASADA.DİKKAT CEKMELERİ ŞART VE DAHADA ÖNEMLİSİ O MÜZİK TÜRÜNÜNDE Bİ LOKOMOTİF GRUBUN CIKMASI LAZIM BENCE. CİHAN