Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?
niye elektronik dinleyeyim ki?
sahte sesler,yapma sesler ruh yok....
bir jimi hendrix,van halen,stevie ray vaughan,eric clapton en önemlisi bir blues müziği dinle ne demek istediğimi anlarsın.....
dipnot:
BENCE insanların (efet,musik,seka,yo(q)ki...) gibi şeyler yazmasının tek nedeni kişinin farklı olmaya çalışmasıdır. ve insanların farklı olma isteklerini böyle şeylerle tatmin etmeye çalışmaları çok salakçadır... kınıyorum
jimi hendrix babam olsun yaa,çok seviyorum....