Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ya neden herkes metal musik dinliyorrrrr. burdaaaa.hiçmi elektronk dinleyen

  • tezgah • 24 Mayıs 2005 20:20 • #467991
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    niye elektronik dinleyeyim ki?
    sahte sesler,yapma sesler ruh yok....
    bir jimi hendrix,van halen,stevie ray vaughan,eric clapton en önemlisi bir blues müziği dinle ne demek istediğimi anlarsın.....

    dipnot:
    BENCE insanların (efet,musik,seka,yo(q)ki...) gibi şeyler yazmasının tek nedeni kişinin farklı olmaya çalışmasıdır. ve insanların farklı olma isteklerini böyle şeylerle tatmin etmeye çalışmaları çok salakçadır... kınıyorum









    jimi hendrix babam olsun yaa,çok seviyorum....
Bu konunun tüm mesajları