Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ya neden herkes metal musik dinliyorrrrr. burdaaaa.hiçmi elektronk dinleyen

  • bigbooots • 25 Mayıs 2005 16:02 • #468108
    planet funk, daftpunk, chemical brothers, massive attack, ...

    daha ne olsun??
  • da hui • 25 Mayıs 2005 16:11 • #468113
    Ne kadar uğraşılırsa uğraşılsın, elektronik müzik ruhsuz, monoton, iflah olmaz, bir halta yaramayan bir müzik türüdür. Müzik nasıl yapılır? Ya enstürman ya da enstürman+söz şeklinde. Elektronikte hangisi var? Hiçbiri.
  • bigbooots • 25 Mayıs 2005 16:15 • #468116
    hay başlıcam ruhunuza.. hepsi müzik işte!! bi de elektronik müzikte söz olmadığını nerden attın nasıl salladın??

    bu arada planet funk'dan ''switch'', ''chase the sun'', ''inside all the people''ı dinle sonra gel konuşalım..
  • NightLord_DM__ • 25 Mayıs 2005 16:59 • #468126
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    İşte ben cevap diye buna derim:)))) birader sen harbi metalciymişin.
  • physco_burock • 25 Mayıs 2005 17:00 • #468127
    sanane istediğimi dinlerim... ben metal dinlemiyorum zaten arabeskten şaşmam :P
  • SoulForged • 25 Mayıs 2005 17:15 • #468129
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    eyvallah hocammm darısı diger insanların basına
  • SoulForged • 25 Mayıs 2005 17:18 • #468130
    Ya neden herkes metal müzik dinliyor! burda hiç mi elektronik dinleyen yok?

    Ruh yok falan diyoruz ama bu büyük cluplarda insanlar nasılda kendilerinden geciyor bu muziklerle napıyolar ne ediyorlarda bu kadar zevk alıyorlar onların da bildigi bir sey vardır herhalde yoksa aptal mı bunca insan
  • SoulForged • 25 Mayıs 2005 17:22 • #468132
    bu baslık altında binlerce mesaj atsakta gene bir cozume ulasamayız aksine birbirimizin kalplerini kırar dururuz. cunku burda tartısılan bir bilgi degil direk zevk.. o yuzden sadece soruya cevap verin elektronik dinleyen yok mu dinleyenler gelsin ben dinliyorum desin onlar mutlu olsun el ele cıksın gitsin clup a oynasın eylensin bize nee
  • SoulForged • 25 Mayıs 2005 17:22 • #468133
    bu baslık altında binlerce mesaj atsakta gene bir cozume ulasamayız aksine birbirimizin kalplerini kırar dururuz. cunku burda tartısılan bir bilgi degil direk zevk.. o yuzden sadece soruya cevap verin elektronik dinleyen yok mu dinleyenler gelsin ben dinliyorum desin onlar mutlu olsun el ele cıksın gitsin clup a oynasın eylensin bize nee
  • golcuklu • 25 Mayıs 2005 17:25 • #468136
    ben bu topici açan arkadaşa destek veriyorum onu desteklemyen arkadaşlarada birşey vermek istiyorum