Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

  • Ktulu • 27 Mayıs 2005 14:20 • #468712
    1. The Call Of Ktulu.. tek geçerim

    One
    Master Of Puppets
    For Whom The Bell Tolls
    The Four Horsemen
    Seek & Destroy
    Orion
    Sanitarium
    And Justice For All
    Shortest Straw
    To Live Is To Die
    Enter Sandman
    Nothing Else Matters
    The Unforgiven
    Through The Never
    Wherever I May Roam
    Bleeding Me
    King Nothing
    Wasting My Hate
    Outlaw Torn
    Fuel
    The Memory Remains
    Astronomy
    Turn The Page
    Ecstasy Of Gold
    bir de No Leaf Clover...
    favorilerimdir.

    Metallica düşmanlığı yapan insanlar gruplarında da Metallica çalıyolar bi de o da enteresan bi olay :))

    Şu anda piyasadaki amatör metal grupları 3 kola ayrılıyolar zaten:

    Metallica çalanlar
    Slayer çalanlar
    Iced Earth çalanlar

    :)

    Gitara yeni başlayan her metalci Türk gençliği gibi siz de bunları çalmadınız mı? Ne istiyosunuz bi zamanlar taptığınız Metallica'dan anlamıyorum.. Çok mu bilgili olduğunuzu gösteriyosunuz metallica'ya dil uzatarak? Yoksa çok mu karaktersiz olduğunuzu? :)

    Sevmiyosanız açıp bakmazsınız zaten topici, demek ki sizi de çeken bişeyler var :)
Bu konunun tüm mesajları