Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

  • Holy_Bastard • 25 Mayıs 2005 21:10 • #468188
    Ne güzel.Bıkın bizde gerçekten sevenler olarak dinleyelim...
  • deliturko • 25 Mayıs 2005 21:34 • #468190
    bu metallica furyasi yeter artik isteyen sever isteyen sevmez
    buraya böyle baslik acan arkadaslara sözüm buraya bir baslik acmadan sayfalar dolusu eski mesaja bakin mümkünse oraya yazin emin olun bütün bu merak ettikleriniz daha önceki sayfalarda var tembellik etmeyim eski mesajlara bakin
  • Axl_Rose • 25 Mayıs 2005 22:01 • #468196
    tabi ki hiçbirisi... hepsi ezik...
  • ArchangeL666 • 25 Mayıs 2005 22:07 • #468197
    aynen katılıyorum. metallica heavy metal den alternative rock a düşecek kadar bi piyasa grubu.. bi metal militia ya bi to live is to die a sözüm yok ama load dan itibaren metallica bence öldü...
  • superman • 25 Mayıs 2005 22:22 • #468200
    hani var ya bi tane,işte o.
  • THESAW • 27 Mayıs 2005 13:11 • #468699
    metallica nın en iyi sarkısı fade to black tir ve unforgiven II unforgiven I den daha güzeldir diyen bu işi bilmiyor
  • bimilyon1 • 27 Mayıs 2005 13:34 • #468704
    ishte o da nane nane..
  • Ktulu • 27 Mayıs 2005 14:20 • #468712
    1. The Call Of Ktulu.. tek geçerim

    One
    Master Of Puppets
    For Whom The Bell Tolls
    The Four Horsemen
    Seek & Destroy
    Orion
    Sanitarium
    And Justice For All
    Shortest Straw
    To Live Is To Die
    Enter Sandman
    Nothing Else Matters
    The Unforgiven
    Through The Never
    Wherever I May Roam
    Bleeding Me
    King Nothing
    Wasting My Hate
    Outlaw Torn
    Fuel
    The Memory Remains
    Astronomy
    Turn The Page
    Ecstasy Of Gold
    bir de No Leaf Clover...
    favorilerimdir.

    Metallica düşmanlığı yapan insanlar gruplarında da Metallica çalıyolar bi de o da enteresan bi olay :))

    Şu anda piyasadaki amatör metal grupları 3 kola ayrılıyolar zaten:

    Metallica çalanlar
    Slayer çalanlar
    Iced Earth çalanlar

    :)

    Gitara yeni başlayan her metalci Türk gençliği gibi siz de bunları çalmadınız mı? Ne istiyosunuz bi zamanlar taptığınız Metallica'dan anlamıyorum.. Çok mu bilgili olduğunuzu gösteriyosunuz metallica'ya dil uzatarak? Yoksa çok mu karaktersiz olduğunuzu? :)

    Sevmiyosanız açıp bakmazsınız zaten topici, demek ki sizi de çeken bişeyler var :)
  • GaRaJ Arabası • 27 Mayıs 2005 16:48 • #468741
    Metallica ya dil uzatanlar ya da alaya almaya çalışanlar sözüm size;

    Metallica olmasaydı heavy olmazdı...

    Nothing Else Matters gibi bir şarkı asla olamaz,

    Fade to Black gibi sözler asla yazılamaz,

    Enter Sandman gibi, Wherever I May Roam gibi riffler asla çalınamaz,

    uyuşukluğumdan dolayı daha fazla yazamayacağım...

    Bence Metallica nın tadını çıkarın,
  • p_L_a_C_e_B_o • 27 Mayıs 2005 23:37 • #468824
    Of ofla Dale don dale