-
Ne güzel.Bıkın bizde gerçekten sevenler olarak dinleyelim...
-
bu metallica furyasi yeter artik isteyen sever isteyen sevmez
buraya böyle baslik acan arkadaslara sözüm buraya bir baslik acmadan sayfalar dolusu eski mesaja bakin mümkünse oraya yazin emin olun bütün bu merak ettikleriniz daha önceki sayfalarda var tembellik etmeyim eski mesajlara bakin
-
tabi ki hiçbirisi... hepsi ezik...
-
aynen katılıyorum. metallica heavy metal den alternative rock a düşecek kadar bi piyasa grubu.. bi metal militia ya bi to live is to die a sözüm yok ama load dan itibaren metallica bence öldü...
-
hani var ya bi tane,işte o.
-
metallica nın en iyi sarkısı fade to black tir ve unforgiven II unforgiven I den daha güzeldir diyen bu işi bilmiyor
-
ishte o da nane nane..
-
1. The Call Of Ktulu.. tek geçerim
One
Master Of Puppets
For Whom The Bell Tolls
The Four Horsemen
Seek & Destroy
Orion
Sanitarium
And Justice For All
Shortest Straw
To Live Is To Die
Enter Sandman
Nothing Else Matters
The Unforgiven
Through The Never
Wherever I May Roam
Bleeding Me
King Nothing
Wasting My Hate
Outlaw Torn
Fuel
The Memory Remains
Astronomy
Turn The Page
Ecstasy Of Gold
bir de No Leaf Clover... favorilerimdir.
Metallica düşmanlığı yapan insanlar gruplarında da Metallica çalıyolar bi de o da enteresan bi olay :))
Şu anda piyasadaki amatör metal grupları 3 kola ayrılıyolar zaten:
Metallica çalanlar
Slayer çalanlar
Iced Earth çalanlar
:)
Gitara yeni başlayan her metalci Türk gençliği gibi siz de bunları çalmadınız mı? Ne istiyosunuz bi zamanlar taptığınız Metallica'dan anlamıyorum.. Çok mu bilgili olduğunuzu gösteriyosunuz metallica'ya dil uzatarak? Yoksa çok mu karaktersiz olduğunuzu? :)
Sevmiyosanız açıp bakmazsınız zaten topici, demek ki sizi de çeken bişeyler var :)
-
Metallica ya dil uzatanlar ya da alaya almaya çalışanlar sözüm size;
Metallica olmasaydı heavy olmazdı...
Nothing Else Matters gibi bir şarkı asla olamaz,
Fade to Black gibi sözler asla yazılamaz,
Enter Sandman gibi, Wherever I May Roam gibi riffler asla çalınamaz,
uyuşukluğumdan dolayı daha fazla yazamayacağım...
Bence Metallica nın tadını çıkarın,
-
Of ofla Dale don dale