Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

  • Corpse Grinder • 22 Aralık 2005 17:45 • #490669
    Hernekadar Metallica'dan fazlasıyla bahsedilsede bu topic'e cevap vermek boynumun borcudur... Çünkü Metallica hayatıma byük katkı yapmıştır... One her dinleyişimde içime ayrı bir heyecan katar... O yüzden One diyeyim...
  • ReFLeKS _GİTAR • 22 Aralık 2005 17:56 • #490670
    bence metallica gibi grup bir daha zor gelir.Metallica bir efsanedir.

    tabi ki hiçbirisi... hepsi ezik...

    Herkesin zevkleri farklı ama HEPSİ EZİK lafını kullandığın için sana tek bir şey solemek istiyorum...
    OHA!

    Metallica ve eziklik?
    bence alakasız iki şey.yazarken bile elim titredi:))
  • berry88 • 22 Aralık 2005 18:09 • #490671
    FADE TO BLACK
    seek and destroy
    master of puppets
    sad but true
    FOR WHOM THE BELL TOLLS
  • josf_in • 22 Aralık 2005 18:29 • #490673
    master of puppets

    ama şarkıları demek daha doğru...
  • sönmez • 23 Aralık 2005 02:19 • #490693
    gitara ilk nothing else matters la başladım hala çalıyorum sıkılmadan...
  • melodic_satan • 23 Aralık 2005 11:43 • #490711
    kesinlikle nothing else matters ne tarz müzik dinlerse dinlesin herkesin sevdiği bir şarkı çünkü
  • sauron • 23 Aralık 2005 17:25 • #490727
    cidden metallica tam piyasa oldu.
    en alakasız kişi bile metallica fanı oldu çıktı
    ama yinede metallica ya olan saygımı yitirmem hakettiğini düşünüyorum
    nede olsa metal müziği tanımamı sağlayan gruplardan biridir
  • jacussiummy • 23 Aralık 2005 22:43 • #490749
    one one ve one ya daha ne diim.lars ın ayakları koptu twin atmaktan hakkını vermek lasım
  • ner • 24 Aralık 2005 05:05 • #490763
    Arka planı perdeleyen berbat grup metallica.sen düzden şarkılarında aşktan,çiçekten böcekten bahset,tersten dinleyince şeytana övgüler çıksın.oh ne ya bu!böyle grup dinlenir mi ya.arkadaşlar dinlediğiniz grupları lütfen biraz seçerek bilerek dinleyin.



    hasta oldum mesaja, ehehehehehe. son albümdeki metallica şarkılarını tersten dinleyip üzerine düzünü çalınca "aslında biz birer böcüğüz" mesajı çıkıyormuş, albümün tüm gelirleri aşk şarkılarının tersinde şeytana tapıyoruz diyenlere yardım vakfına gidiyormuş. almıyalım lütfen albümlerini.

    led zeppelin'in olayı o arkadaşım, hem led zeppelin çokça da geyik bi gruptur. şeytanı da öpüyorum burdan:D
  • hendrix_18 • 24 Aralık 2005 18:56 • #490795
    metal sarkı dersenız bensıze basta master of puppets olmak uzere o albumu onerırım...keasınlıkle..(clıfın one cıktıgı album)