Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

  • ner • 24 Aralık 2005 05:05 • #490763
    Arka planı perdeleyen berbat grup metallica.sen düzden şarkılarında aşktan,çiçekten böcekten bahset,tersten dinleyince şeytana övgüler çıksın.oh ne ya bu!böyle grup dinlenir mi ya.arkadaşlar dinlediğiniz grupları lütfen biraz seçerek bilerek dinleyin.



    hasta oldum mesaja, ehehehehehe. son albümdeki metallica şarkılarını tersten dinleyip üzerine düzünü çalınca "aslında biz birer böcüğüz" mesajı çıkıyormuş, albümün tüm gelirleri aşk şarkılarının tersinde şeytana tapıyoruz diyenlere yardım vakfına gidiyormuş. almıyalım lütfen albümlerini.

    led zeppelin'in olayı o arkadaşım, hem led zeppelin çokça da geyik bi gruptur. şeytanı da öpüyorum burdan:D
Bu konunun tüm mesajları