Arka planı perdeleyen berbat grup metallica.sen düzden şarkılarında aşktan,çiçekten böcekten bahset,tersten dinleyince şeytana övgüler çıksın.oh ne ya bu!böyle grup dinlenir mi ya.arkadaşlar dinlediğiniz grupları lütfen biraz seçerek bilerek dinleyin.
hasta oldum mesaja, ehehehehehe. son albümdeki metallica şarkılarını tersten dinleyip üzerine düzünü çalınca "aslında biz birer böcüğüz" mesajı çıkıyormuş, albümün tüm gelirleri aşk şarkılarının tersinde şeytana tapıyoruz diyenlere yardım vakfına gidiyormuş. almıyalım lütfen albümlerini.
led zeppelin'in olayı o arkadaşım, hem led zeppelin çokça da geyik bi gruptur. şeytanı da öpüyorum burdan:D