Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

  • TubeMaster • 28 Mayıs 2005 19:51 • #469092
    Nothing else mAtters artık baydı ama zamanında dinlerken gözlerim yaşarırdı.Gelmiş geçmiş en iyi parça diyebilirim.
  • BenStrahd • 31 Mayıs 2005 20:05 • #469671
    yuru bea helal sana he bu arada gercekten zor bı oru bu ama yınede fade to black agır basıyo
  • zehraa • 1 Haziran 2005 00:21 • #469750
    beni asla baymicak sarki nothing else metters dir..
    çok güsel yaw...
  • Ktulu • 1 Haziran 2005 02:08 • #469782
    acılı adana demiş ki:
    Ya allah için garage inc. den şarkıları başa yazanlar dursun.ha bi de st. angerdan.lütfen ya bilmioyorsanız bilmiyorum deyin.bunu dışında:

    1.Nothing Else Matters
    2.No Leaf Clover
    3.One
    4.Master of Puppets
    5.Turn the Page
    6.Fade to Black
    7.Sad But True
    8.Mama Said
    9.Astronomy
    10.Die,die my darling



    Koyu renkli yazanlar hangi albümden söylermisin kardeşim :)))
  • Lucifer77 • 1 Haziran 2005 13:52 • #469816
    Orion...
  • Vengeance • 1 Haziran 2005 14:28 • #469821
    sözleri manyak

    bu şarkıların yani metallica nın şarkı sözlerine bitiyrum adamlar yazmış ve adamlar kim b.k atarsa atsın efsane bi grup şu sözler bak:sleep my freind and you will see, that dream is my realty... ama tüylerimi diken diken eden sad but true daki i'm insede open your eyes idi..
  • klavier • 1 Haziran 2005 16:19 • #469836
    tartışmasız one
  • acılı adana • 1 Haziran 2005 18:11 • #469869
    DİKKAT!!! Ya allah için garage inc. den şarkıları BAŞA YAZANLAR dursun.

    dikkatli okuyunca anlıyacaksın.Onun dışında Turn the Page apayrı bi olay.
  • Ktulu • 2 Haziran 2005 01:31 • #470037
    Fade To Black'in bi "gitar amfisine" yazıldığını bilseydiniz acaba bu kadar aşkla dinlermiydiniz o parçayı :D

    ben her dinlediğimde gülüyorum şimdi :))))

    Ama başta acıklı gelmişti doğruya doğru... :)
  • Mad_Slayer • 2 Haziran 2005 01:44 • #470041
    Hit The Lights... arkadaşlar metallicayı metallica yapan parçadır tartışmasızdır, dinlemeyenler dinlesin ve şu andaki rezil metallica ile ilk çıkan efsane metallica arasındaki farkı görsün... saygılar