-
Vay be 1 parçayla mı Metallica oldular yani? :)
-
bidaha metallika dinlersem......
-
posası çıkmasında
-
Bence ONE dir o sarkıy o sekılde ne bırısi söyle ye bılrı nede cala bılıer muthiş yaa.
-
One, For Whom The Bell Tolls, Hit The Lights, Master of Puppets, Sad But True, Sanitarium, Seek&Destroy
-
Gitara yeni başlayan her metalci Türk gençliği gibi siz de bunları çalmadınız mı? Ne istiyosunuz bi zamanlar taptığınız Metallica'dan anlamıyorum.. Çok mu bilgili olduğunuzu gösteriyosunuz metallica'ya dil uzatarak? Yoksa çok mu karaktersiz olduğunuzu? :)
Sevmiyosanız açıp bakmazsınız zaten topici, demek ki sizi de çeken bişeyler var :)
Ktulu
Metallica ya dil uzatanlar ya da alaya almaya çalışanlar sözüm size;
Metallica olmasaydı heavy olmazdı...
Nothing Else Matters gibi bir şarkı asla olamaz,
Fade to Black gibi sözler asla yazılamaz,
Enter Sandman gibi, Wherever I May Roam gibi riffler asla çalınamaz,
uyuşukluğumdan dolayı daha fazla yazamayacağım...Bence Metallica nın tadını çıkarın,
Garaj Arabası
+......... -istediğiniz kadar büyüğünü hayal edin-
-
Ben Eye Of The Beholder'in hastasıyım. Diğerlerini söylemiyecem, yukarıda yazılmış zaten hepsi:D
-
am i evil
seek and destroy
-
Arka planı perdeleyen berbat grup metallica.sen düzden şarkılarında aşktan,çiçekten böcekten bahset,tersten dinleyince şeytana övgüler çıksın.oh ne ya bu!böyle grup dinlenir mi ya.arkadaşlar dinlediğiniz grupları lütfen biraz seçerek bilerek dinleyin.
-
Bu kategoride maalesef 50-60 şarkı arasında kaldım onun için yazamıcam. :) abi en iyisi mi var ya hepsi güzel, st. anger denen o b.ktan şeyi saymazsak...