Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

  • Ktulu • 2 Haziran 2005 01:54 • #470042
    Vay be 1 parçayla mı Metallica oldular yani? :)
  • karete • 2 Haziran 2005 02:08 • #470043
    bidaha metallika dinlersem......
  • karete • 2 Haziran 2005 02:42 • #470045
    posası çıkmasında
  • MacGyver • 2 Haziran 2005 10:51 • #470053
    Bence ONE dir o sarkıy o sekılde ne bırısi söyle ye bılrı nede cala bılıer muthiş yaa.
  • _Carnage_ • 5 Haziran 2005 01:57 • #470675
    One, For Whom The Bell Tolls, Hit The Lights, Master of Puppets, Sad But True, Sanitarium, Seek&Destroy
  • Holy_Bastard • 5 Haziran 2005 19:31 • #470776
    Gitara yeni başlayan her metalci Türk gençliği gibi siz de bunları çalmadınız mı? Ne istiyosunuz bi zamanlar taptığınız Metallica'dan anlamıyorum.. Çok mu bilgili olduğunuzu gösteriyosunuz metallica'ya dil uzatarak? Yoksa çok mu karaktersiz olduğunuzu? :)

    Sevmiyosanız açıp bakmazsınız zaten topici, demek ki sizi de çeken bişeyler var :)
    Ktulu

    Metallica ya dil uzatanlar ya da alaya almaya çalışanlar sözüm size;

    Metallica olmasaydı heavy olmazdı...

    Nothing Else Matters gibi bir şarkı asla olamaz,

    Fade to Black gibi sözler asla yazılamaz,

    Enter Sandman gibi, Wherever I May Roam gibi riffler asla çalınamaz,

    uyuşukluğumdan dolayı daha fazla yazamayacağım...Bence Metallica nın tadını çıkarın,
    Garaj Arabası


    +......... -istediğiniz kadar büyüğünü hayal edin-
  • da hui • 5 Haziran 2005 20:07 • #470781
    Ben Eye Of The Beholder'in hastasıyım. Diğerlerini söylemiyecem, yukarıda yazılmış zaten hepsi:D
  • fatrix • 5 Haziran 2005 21:02 • #470785
    am i evil
    seek and destroy
  • PreNseS_ • 6 Haziran 2005 12:44 • #470919
    Arka planı perdeleyen berbat grup metallica.sen düzden şarkılarında aşktan,çiçekten böcekten bahset,tersten dinleyince şeytana övgüler çıksın.oh ne ya bu!böyle grup dinlenir mi ya.arkadaşlar dinlediğiniz grupları lütfen biraz seçerek bilerek dinleyin.
  • splendour • 11 Haziran 2005 13:39 • #472015
    Bu kategoride maalesef 50-60 şarkı arasında kaldım onun için yazamıcam. :) abi en iyisi mi var ya hepsi güzel, st. anger denen o b.ktan şeyi saymazsak...