Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

  • BlAcK BaSs • 24 Aralık 2005 19:02 • #490797
    Kesinlikle katılıyorum hendrix e ama illa 3 derseniz:
    1.Master Of Puppets
    2.Memory Remains
    3.Orion
    4.Mama Said
    5.Fade to Black
    .
    .
    .(secmek zor)
  • garajcıl • 26 Aralık 2005 19:35 • #490861
    whiskey in the jar
  • KüRe • 27 Aralık 2005 15:18 • #490893
    Bende nothing else matters derim.bu şarkısını her türden dinleyen sever.
  • ŞaNtaJ_135 • 8 Ocak 2006 21:08 • #491435
    metallicanın parçalarını tartışmak la mümkün... ama illede bi seçme söz konuysa devil dance olabilir. çünkü kışkırtıcı abi ya!!!! :)
  • rickenbacker • 8 Ocak 2006 21:56 • #491441
    Kill Em All
    pulling teeth
    hit the lights
    jump in the fire
    the four horsemen
    seek and destroy
    phantom lord

    Ride The Lightning
    the call of ktulu
    creeping death
    for whom the bell tolls
    fade to black
    fight fire with fire
    ride the lightning
    escape
    trapped under ice

    Master Of Puppets
    orion
    master of puppets
    battery
    sanitarium
    the thing that should not be
    damage inc
    disposable heroes
    leper messiah

    And Justice For All
    to live is to d i e
    blackened
    and justice for all
    one
    harvester of sorrow
    eye of the beholder
    dyers eve

    Black Album
    my friend of misery
    wherever i may roam
    sad but true
    the unforgiven
    enter sandman

    Load
    bleeding me
    the outlaw torn
    mama said
    until it sleeps

    Reload

    low man's lyric
  • SoPoR_AeTeRNuS • 9 Ocak 2006 11:00 • #491495
    Garage Inc. coverlarının hepsi mükemmel ama kendilerine ait bir parça söylemek gerekirsi Seek & Destroy derim.
  • Holy_Bastard • 9 Ocak 2006 11:19 • #491502
    Creeping Death
    Seek'n Destroy
    Master Of Puppets
    For Whom The Bell Tolls
    The Four Horsemen
    One
    Metal Militia
    Phantom Lord
    Anasthesia(Pulling Teeth)
    Motorbreath



    Daha bir sürü yazarım ama malum...:)))Başkalarıda yazsın:)))
  • XXLennoNXX • 9 Ocak 2006 16:36 • #491513
    fade to black
  • the_TW_named • 9 Ocak 2006 19:48 • #491529
    abi disposable heros'u unutmu$sunuz

    'you will d i e when I say "you will d i e"'



    --------tweeder--------
  • rickenbacker • 9 Ocak 2006 22:07 • #491538
    abi ben yazdım yaa... disposable bence metallica nın en progressive eserlerinden biri ... şarkıdaki geçişler falan ... sence??