Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

  • rickenbacker • 8 Ocak 2006 21:56 • #491441
    Kill Em All
    pulling teeth
    hit the lights
    jump in the fire
    the four horsemen
    seek and destroy
    phantom lord

    Ride The Lightning
    the call of ktulu
    creeping death
    for whom the bell tolls
    fade to black
    fight fire with fire
    ride the lightning
    escape
    trapped under ice

    Master Of Puppets
    orion
    master of puppets
    battery
    sanitarium
    the thing that should not be
    damage inc
    disposable heroes
    leper messiah

    And Justice For All
    to live is to d i e
    blackened
    and justice for all
    one
    harvester of sorrow
    eye of the beholder
    dyers eve

    Black Album
    my friend of misery
    wherever i may roam
    sad but true
    the unforgiven
    enter sandman

    Load
    bleeding me
    the outlaw torn
    mama said
    until it sleeps

    Reload

    low man's lyric
Bu konunun tüm mesajları