Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

  • p_L_a_C_e_B_o • 27 Mayıs 2005 23:38 • #468825
    St.anger veya purify
  • brutalized • 28 Mayıs 2005 00:12 • #468834
    metallica bi efsanedir..en guzel $arkisi ise battery'dir..
  • wsc • 28 Mayıs 2005 11:21 • #468897
    metallicanın şarkıları arasında seçim yapmak ciddi aşırı zor bea!bu soruyu cevaplıycaama 10 kere din sınavına girerim=))ama hade bi adet söylim:motorbreath!
  • physco_burock • 28 Mayıs 2005 12:12 • #468911
    st. anger albümü hariç hepsi çok güzel bence en iyisi Sad But True
  • acılı adana • 28 Mayıs 2005 14:00 • #468940
    Ya allah için garage inc. den şarkıları başa yazanlar dursun.ha bi de st. angerdan.lütfen ya bilmioyorsanız bilmiyorum deyin.bunu dışında:

    1.Nothing Else Matters
    2.No Leaf Clover
    3.One
    4.Master of Puppets
    5.Turn the Page
    6.Fade to Black
    7.Sad But True
    8.Mama Said
    9.Astronomy
    10.Die,die my darling
  • nirvana80 • 28 Mayıs 2005 14:03 • #468942
    ya böyle topic olurmu kundaktaki çocuğa sordan nothing else matters der
  • wsc • 28 Mayıs 2005 16:18 • #469028
    physco_burock'a kesinlike katılıyorum!!st.anger albümü en kötü albümü!onun dışında hepsi çoook güsel!
  • Lq_girl • 28 Mayıs 2005 18:01 • #469062
    one ,master of puppets, no leaf clover derimm
  • metalism • 28 Mayıs 2005 18:06 • #469064
    Master of Puppets
  • puck • 28 Mayıs 2005 19:45 • #469090
    the memory remains