Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

  • Metalitan • 24 Mayıs 2005 23:19 • #468012
    ????????????
  • saryellow • 24 Mayıs 2005 23:52 • #468022
    >>>>>>>>>>>The Unforgiven II<<<<<<<<<<<<<<
  • ThErİoN • 25 Mayıs 2005 00:00 • #468023
    Fade To Black
    To Live Is To Die
    Astronomy
  • asarneyeal • 25 Mayıs 2005 00:05 • #468024
    nothing else matters---unforgiven
  • Stikky Fikk • 25 Mayıs 2005 03:14 • #468036
    Ne grupmuş bea bu metallica valla iyi gryp güsel grup kim ne derse desinde arkadaşlar başka gruplarda var bea :)) bu arada bence en iyi şarkısı Orion'dur...
  • karete • 25 Mayıs 2005 05:07 • #468038
    yine metalika :)
  • Xanadu • 25 Mayıs 2005 19:13 • #468159
    Unforgiven+one+nothing hepsi güzel abi ya!
  • pUnKeR • 25 Mayıs 2005 19:46 • #468162
    +1 yine metalika+ yine en iyi seçme hastalığı
  • mezarkabulone • 25 Mayıs 2005 19:54 • #468167
    bence(!) son albümleri dısında hepsi cok gusel ...
    bence efsaneler aslında...
    ama benim için "one"ın ayrı bi anlamı felan var yani...
  • eozsoyeri • 25 Mayıs 2005 20:29 • #468179
    yeter beeeee...!!!!! metallicadan soğudum sizin yüzünüzden