İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?
dionysos_nt
• 9 Ocak 2006 23:44 •
#491551
fade to black derim ben ama seçmek zor tabi.
rickenbacker
• 10 Ocak 2006 10:48 •
#491578
'you will d i e when I say "you will d i e"'
yalnız hata yapmışsın oradaki :
you will d i e when i say "you must d i e" olacak
krkarga
• 10 Ocak 2006 16:21 •
#491596
DEATH TO FALSE METAL
ALL HAIL MANOWAR
I TELL U
FUCK U !!!
enough
• 12 Ocak 2006 11:33 •
#491785
one - orion - master of puppets ...
lord_erhan23
• 12 Ocak 2006 11:39 •
#491786
bence metelicanın en iyi şarkısı nothing else matter
bence best of yani..........
the_TW_named
• 12 Ocak 2006 17:00 •
#491814
yaw haklısın :) öyle kalmış aklımda :D
--------tweeder--------
rickenbacker
• 13 Ocak 2006 12:23 •
#491863
görevimiz...
Necrophilliac
• 13 Ocak 2006 13:21 •
#491868
Kill em all'dan başka albumünü tanımam zaten, whiplash-motorbreath-the four horseman-phantom lord-seek and destroy seçemedim a.k.
billur_
• 23 Ocak 2006 22:10 •
#492751
fade to black
one
trashtalker
• 23 Ocak 2006 22:34 •
#492754
...And Justice For All,Master of Puppets,Kill'em All,Ride the lightning de boş geçilcek şarkı yoktur...
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
»