Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

  • dionysos_nt • 9 Ocak 2006 23:44 • #491551
    fade to black derim ben ama seçmek zor tabi.
  • rickenbacker • 10 Ocak 2006 10:48 • #491578
    'you will d i e when I say "you will d i e"'


    yalnız hata yapmışsın oradaki :

    you will d i e when i say "you must d i e" olacak
  • krkarga • 10 Ocak 2006 16:21 • #491596
    DEATH TO FALSE METAL

    ALL HAIL MANOWAR

    I TELL U
    FUCK U !!!
  • enough • 12 Ocak 2006 11:33 • #491785
    one - orion - master of puppets ...
  • lord_erhan23 • 12 Ocak 2006 11:39 • #491786
    bence metelicanın en iyi şarkısı nothing else matter
    bence best of yani..........
  • the_TW_named • 12 Ocak 2006 17:00 • #491814
    yaw haklısın :) öyle kalmış aklımda :D



    --------tweeder--------
  • rickenbacker • 13 Ocak 2006 12:23 • #491863
    görevimiz...
  • Necrophilliac • 13 Ocak 2006 13:21 • #491868
    Kill em all'dan başka albumünü tanımam zaten, whiplash-motorbreath-the four horseman-phantom lord-seek and destroy seçemedim a.k.
  • billur_ • 23 Ocak 2006 22:10 • #492751
    fade to black
    one
  • trashtalker • 23 Ocak 2006 22:34 • #492754
    ...And Justice For All,Master of Puppets,Kill'em All,Ride the lightning de boş geçilcek şarkı yoktur...