Gitara yeni başlayan her metalci Türk gençliği gibi siz de bunları çalmadınız mı? Ne istiyosunuz bi zamanlar taptığınız Metallica'dan anlamıyorum.. Çok mu bilgili olduğunuzu gösteriyosunuz metallica'ya dil uzatarak? Yoksa çok mu karaktersiz olduğunuzu? :)Ktulu
Sevmiyosanız açıp bakmazsınız zaten topici, demek ki sizi de çeken bişeyler var :)
Metallica ya dil uzatanlar ya da alaya almaya çalışanlar sözüm size;Garaj Arabası
Metallica olmasaydı heavy olmazdı...
Nothing Else Matters gibi bir şarkı asla olamaz,
Fade to Black gibi sözler asla yazılamaz,
Enter Sandman gibi, Wherever I May Roam gibi riffler asla çalınamaz,
uyuşukluğumdan dolayı daha fazla yazamayacağım...Bence Metallica nın tadını çıkarın,
+......... -istediğiniz kadar büyüğünü hayal edin-