Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

  • Holy_Bastard • 5 Haziran 2005 19:31 • #470776
    Gitara yeni başlayan her metalci Türk gençliği gibi siz de bunları çalmadınız mı? Ne istiyosunuz bi zamanlar taptığınız Metallica'dan anlamıyorum.. Çok mu bilgili olduğunuzu gösteriyosunuz metallica'ya dil uzatarak? Yoksa çok mu karaktersiz olduğunuzu? :)

    Sevmiyosanız açıp bakmazsınız zaten topici, demek ki sizi de çeken bişeyler var :)
    Ktulu

    Metallica ya dil uzatanlar ya da alaya almaya çalışanlar sözüm size;

    Metallica olmasaydı heavy olmazdı...

    Nothing Else Matters gibi bir şarkı asla olamaz,

    Fade to Black gibi sözler asla yazılamaz,

    Enter Sandman gibi, Wherever I May Roam gibi riffler asla çalınamaz,

    uyuşukluğumdan dolayı daha fazla yazamayacağım...Bence Metallica nın tadını çıkarın,
    Garaj Arabası


    +......... -istediğiniz kadar büyüğünü hayal edin-
Bu konunun tüm mesajları