Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

  • betrola • 26 Mayıs 2005 21:09 • #468551
    punkerr'a laflar :)
    sen hiç amerikada yaşadın mı??
    ben oradayken zenci mahallelerinden geçerken çok tedirgin oluyoduk off o kadar pisliklerdi ki ...ben ırk ayrımı yapmıyorum sadece onların ne kadar pislik olduğunu anlatmaya çalışıyorum hepsi değil bi kısmı şimdi anladın mı??
    off garaj milleti ya...
    betül..
Bu konunun tüm mesajları