Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

  • NightLord_DM__ • 26 Mayıs 2005 20:55 • #468538
    İşte bütün nefretinizi kusacağınız bir soru....
    Onları yerdennnnn yere vurun rahatlayın

    :) ) )
  • betrola • 26 Mayıs 2005 20:57 • #468540
    hiphopçular yani zenci gavurlar off iğrenç kokuyolarmış..
    en adi insanlar onların yaptığı müzik ne kadar olabilr ki??
  • pUnKeR • 26 Mayıs 2005 21:00 • #468544
    bir insan hipopçu bilmemneci diye aşağılanmaz. önemli olan insanın insan olarak kalmasıdır. zenci diyerek ırk ayrımı yapman seni küçültür sadece..
  • düşyılmaz • 26 Mayıs 2005 21:02 • #468546
    yeah dostum lanet olsun
    bizim rapci kyakuz da çok pis kokuyo :)
  • NightLord_DM__ • 26 Mayıs 2005 21:05 • #468547
    Dostum sen bence bu işleri bırak hayatını yaşa insan hiphop cu zımbırtısı hepsi serseri sokak çetesi insan temiz yaşamalı temiz ölmeli derim ben...
  • sdqantaris • 26 Mayıs 2005 21:08 • #468550
    Temiz yaşamak, temiz ölmek...

    Aramızdan en iyi olduğunu düşünenin bile bir b.k olduğunu düşünmüyorum...

    Kim nereye gider bilmem ama ben mümkünse ortada durmak istiyorum...

    Onur
  • betrola • 26 Mayıs 2005 21:09 • #468551
    punkerr'a laflar :)
    sen hiç amerikada yaşadın mı??
    ben oradayken zenci mahallelerinden geçerken çok tedirgin oluyoduk off o kadar pisliklerdi ki ...ben ırk ayrımı yapmıyorum sadece onların ne kadar pislik olduğunu anlatmaya çalışıyorum hepsi değil bi kısmı şimdi anladın mı??
    off garaj milleti ya...
    betül..
  • betrola • 26 Mayıs 2005 21:10 • #468552
    geyik yapmayı kes be..
  • efespilsen • 26 Mayıs 2005 21:12 • #468553
    Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

    bu soruya cevap vermemek kızgınlığın ne sınırda olduğunu gösteriyor
    sanırım
  • pUnKeR • 26 Mayıs 2005 21:13 • #468555
    sizin gibi pislikler zamanında onları aşağıladığı için onların mahallesinden geçemeye korkuyordun.