Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

  • a_lost_soul • 2 Haziran 2005 23:20 • #470245
    YAzdığın çoğu şeye katılıyorum şurası dışında
    hepsi birbirinin özentisi olsada çıkıp bişeyler yapmış insanlar varsa seninde yaptığın bişey koy ortaya da dinleyelim saçmalayıp durma

    bir şeyi eleştirmek için illaki bişeyle üretmek gerktiğini düşünmüyorum.Yani özenti bulduğum guruba özenti,kalitesiz bulduğum parçaya kalitesiz demek için illaki müzik yapmam mı gerekir.Bence gerekmez...
    Yani birine "sen bıdı bıdı etçene sen yapda seni dinleyelim demek çok kolay"
  • karete • 2 Haziran 2005 23:55 • #470254
    evet zevk meselesi ama sen hala yazdığının ne anlama geldiğini bilmiyosun :)
  • karete • 3 Haziran 2005 00:00 • #470257
    şimdi bir tiyatro eleştirmeni düşün bu kişi tiyatroyu eleştirirken emin ol bi çok şeyi biliyordur birde seyircinin eleştirisini düşün sen burda sadece seyirci eleştirisi yapabilirsin yani dinlerim dinlemem hoşuma gitmiş veya gitmemiş diyebilirsin ama bir tiyatrocu veya tiyatro eleştirmeni dinlemeyin kötü vs.şeyler söyliyebilir birde sona bişey yazmışsın e ben çıkıpta kötü dandik vs. bişey demedimki geçmişte yaptığım bazı şeyleri forumlara koydum dinleyen dinledi yorumunu yaptı veya yapmadı eğer burdada kötü mötü dandik deseydim altınada alın birde bunu dinleyin diye bir örnek koyardım
  • a_lost_soul • 3 Haziran 2005 00:06 • #470264
    benima anlatmak istediğim şu ki biri bişe dediğinde sen kim oluyosun,ne yaptında bana bunu diyosun demek kolay.Ama gelen vasıflı bir eleştiriyse cevap vermek zor.Herkes kolay olnı seçiyo galiba.

    örn:
    -Metalicanın son albümünde eskileirndeki tad yok.Manga linkin parkın kopyası gibi...
    cevap:
    -sen önce onlar gibi müzik yap sora konuş.Sen kaçparalık adamsın...

    Anlatabildim mi kendimi acaba...
  • karete • 3 Haziran 2005 00:38 • #470298
    eğer yukarıda söylediklerimi okursan direk hakarete karşı öyle birşey söylediğimi görürsün hakarete karşıda bu söylenir adamlar zevk meselesi deyip hakaret edemezler
  • erdyy • 3 Haziran 2005 11:44 • #470331
    ırhcılık,ten kokusu faln neyse ama tarzları cok salakca o sacma elbiseler.kolyeler faln hani kndimi sirkte gibi hissediyorum hemen önüme atlayıp show yapacak bnde acımıscasına para atıcam...zavallı geliyo!abi nrden buluyolar ole tarxı.....
  • karete • 3 Haziran 2005 11:54 • #470332
    tayt giyen topitoşlardan iyidir :D
  • NefesAL • 3 Haziran 2005 20:33 • #470409
    ben sölediğimin ne anlama geldiğini biliyorum ama sen nedense anlatmaya çalıştığımı anlamak istemiyosun senin anlayacağın dilde söyliyeyim ben hip-hop söyleyenlerden nefret etmiyorum tekrar söylüyorum sadece DİNLEMİYORUM...
  • souls_for_rent • 3 Haziran 2005 20:36 • #470411
    yok lam, tayt güzeldir :D
    Rolling stones'a falan yakışıyor :D
    öyle 70ler...80ler...
    ilginç...




    ________________________________
    Sen mi yırttın taytımı lan öküz!
    Önce kilona bak sonra giy!
    Deve...
  • NefesAL • 3 Haziran 2005 20:42 • #470416
    ben sölediğimin ne anlama geldiğini biliyorum ama sen nedense anlatmaya çalıştığımı anlamak istemiyosun senin anlayacağın dilde söyliyeyim ben hip-hop söyleyenlerden nefret etmiyorum tekrar söylüyorum sadece DİNLEMİYORUM...