-
bu adamlar zenci gırtlağı diye bişey de duymamış heralde.NEymiş zenciler müzik yapmıyomuş.. HADİ YAAA!!!
-
'betrola' Biraz daha akllı olsaydın sana gerizekalı derdim...
cevap yazmaya gerek duymuyorum bundan sonra çünkü;
a_lost_soul arkadaşımın(!)dediği lafa bi bakın.benim sizin gibi kültürsüz,ne yaptığını bilmeyen insanlarla böyle bi konu hakkında bişeyi tartışamam belki yaş olarak benden büyük olabilirsin ama inan bana önce dön de şu yazdığın başlığa bak bu mudur kültür bu mudur bilgi??
şimdi ben senle neyi tartışayım???
-
betrola
26 Mayıs 2005 Perşembe / 20:57
hiphopçular yani zenci gavurlar off iğrenç kokuyolarmış..
en adi insanlar onların yaptığı müzik ne kadar olabilr ki??
saçma hatta sapan hip hop ı turklerde yapıyor nasıl rock ve metali gavurlardan alıp bizimkilerde yapıyosa onlarda yapıyodur yaptığı müzik nekadar diyorsun Coolio Gangstas Paridise al sana yaptığı müzik varmı kıçı yiyen bukadar süper efsane bir parça yapacak aranızda ? bende hiphop dinlemem ama başkalarını yaptığı işe bok atarak kendi dinlediğiniz sevdiğiniz müziği biyerlere getiremessiniz yine aynı salak konuları açıyosunuz helal olsun kafanız basmadı hala demekki
NightLord_DM__
26 Mayıs 2005 Perşembe / 21:05
Dostum sen bence bu işleri bırak hayatını yaşa insan hiphop cu zımbırtısı hepsi serseri sokak çetesi insan temiz yaşamalı temiz ölmeli derim ben...
rockçı zımbırtısı oluncada bişey olmuyo metalci zımbırtısıda ulan nekadar bişeyciliğe başka muzik tarzlarına laf atmaya meraklı yaratıklarsınız anlamıyorum ya bi insanın seviyesi bukadarmı düşer sen git ben bişeyciyim ayaklarına takılan rockçılara metalcilerede sokak serserisi desene ben hepinize diyorumda
başkalarını yaptığı işe bok atarak kendi dinlediğiniz sevdiğiniz müziği biyerlere getiremessiniz
-
[93 kez okundu]betrola
26 Mayıs 2005 Perşembe / 20:57
hiphopchular yani senci gafurlar off irench kokuolarmısh..
en adi insanlar onların yaptıı müsik ne kadar olabilr ki??
---------------------------------------------------------------
dostuma önce hipapcının etnik tanımını doğru yapmasını öğrenirim hip-hop müzigi benimde ilgi alanıma girmiyen bir müzik ancak ... eger nihayeti olmasaydı böyle bir başlık olmazdı birşey sevilir veya sevilmez ....
-
ShawNodase ve Karete(noktalı) üsteki yazılarımı okuyun anlarsınız belki de ne anlatmak istediğimi daha söylediğim şeyi doğru dürüst anlamadan kendi kafanızdan yorumlar yapmayın..
-bi daha yorum yapmıyoruuumm-
hayatım yıkılmış sarayım benim
-
betrola sanırım senin kadar zeki degilim kusura bakma artık ... okudum ama anlıyamadım burdada insanlar karmasa cıkarıyorular ben sunu bagdastıramadım bir insanın kokması ile yaptigi müzik arasında cok kutsal bir bag var galiba :)
-
karete'ye laflar;
" Coolio Gangstas Paridise al sana yaptığı müzik varmı kıçı yiyen bukadar süper efsane bir parça yapacak aranızda ?"demişsin.bu sadece senin görüşün genelleme yapamazsın sana efsane gelen şarkı bana boktan gelebilir.Bu konu hakkında diğer yazılarımı okursan beni anlayacağını düşünüyorum.ben ırkçılık ayrımı yapmıyorum yeter artık anla ya..
-
'betrola' Biraz daha akllı olsaydın sana gerizekalı derdim...
haklısın tartışacak bişey yok...Aynen katılıyorum.
-
valla yaptıkları müziğe hiçbir söz söylemeye hakkım yok..
yorum da yapmıyacam müzikler hakkında sonuçta müzik müziktir..
ama amerikadaki o zenciler ve mtv gibi kanallarda dönen klipleri yok mu!! herifler sonradan görmeler gibi (ki öleler) üzerlerindeki mücevherleri, alet edevatı göstermekten nasıl zevk alıyolar öye!!
bi de her klipte cıbır cıbır kızlar çırılçıplak, müstehcen görüntüler filan.. bıkmıyolar da!!
ooohhh rahatladım..
-
Bu topik ne amaçla açıldı?Biri çıkıp iki elini iki yanına açıp "işte bu kadar nefret ediyoruz" mu desin.Ya da "tüm hip-hopcuları toplayı yakalım,sabun yapalım ya da gördüğmüz yerde kafalarını taşla ezelim" mi desin?
Bir insandan nefret etmek çok ciddi bişeydir.Bir topluluktan-istinasız tüm topluluktan nefret etmek se yanlıştır...