Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

  • ShawNodase • 26 Mayıs 2005 23:11 • #468635
    [93 kez okundu]betrola
    26 Mayıs 2005 Perşembe / 20:57
    hiphopchular yani senci gafurlar off irench kokuolarmısh..
    en adi insanlar onların yaptıı müsik ne kadar olabilr ki??
    ---------------------------------------------------------------


    dostuma önce hipapcının etnik tanımını doğru yapmasını öğrenirim hip-hop müzigi benimde ilgi alanıma girmiyen bir müzik ancak ... eger nihayeti olmasaydı böyle bir başlık olmazdı birşey sevilir veya sevilmez ....
Bu konunun tüm mesajları