-
betrola
Son düzeltme: 26 Mayıs 2005 Perşembe / 23:4026 Mayıs 2005 Perşembe / 23:39
karete'ye laflar;
" Coolio Gangstas Paridise al sana yaptığı müzik varmı kıçı yiyen bukadar süper efsane bir parça yapacak aranızda ?"demişsin.bu sadece senin görüşün genelleme yapamazsın sana efsane gelen şarkı bana boktan gelebilir.Bu konu hakkında diğer yazılarımı okursan beni anlayacağını düşünüyorum.ben ırkçılık ayrımı yapmıyorum yeter artık anla ya..
herkesin sevdiği şey kendine göreyse neden hiphop müzikmi tarzında bişeyler yazdın neyse karşılık yazmada kapansın şu salak konu
-
çok nefret ediyoruz..
-
İşte benim adamım yeah yeah:) ) )
-
niye nefret edelim? bize bi'şey mi yaptılar?
Yaptıkları müziği sevmezsin, dinlemezsin, olur biter. ya da böyle müzik forumlarında adam gibi tartışırsın, eleştirirsin...
ırkçılık, nefret... saçmalamayın artık... hele en yukarlarda birisi demiş ki en adi insanlar, zenciler :) yazık size ya. insan olmak zor tabi, sizi de kınamıyorum...
-
aslında bu forum sırf kıskançlıktan açılmış.zencilerinki na böyle kocaman olunca kıskanıyoruz tabi.
-
:D
-
Hip-Hop a laf olmaz
ne nefret edeyim hip hop tan bea. çoğu şarkıları senin dinlediğin bir çok alaazın şarkısından daha güzel.
-
ırkçılık yapanlara
Bir Afrikali tarafindan yazilmis ...
Sevgili Beyaz Adam,
Dogarim, siyahim
Büyürüm, siyahim
Güneslenirim, siyahim
Üsürüm, siyahim
Korkarim, siyahim
Hastalanirim siyahim
Ve ölürüm, hala siyahim
Ve sen Beyaz Adam
Dogarsin, pembesin
Büyürsün, beyazsin
Güneslenirsin, kizarirsin
Usursun,morarirsin
Korkarsin, sararirsin
Hastalanirsin, yesilsin
Ve ölürsün, grisin
Ve hala utanmadan bana renkli
dersin...
-
hip hop dinlemem ama saygı duyarım çünkü türkiye gibi müzik kısırı bi ülkede çok zor. arabesk veya fantazi kültürüne kapılmaktan iidir hip hop çünkü hiç değilse tarzları var.
-
ırkçılık yapanlara
süper yaw......