Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

  • karete • 27 Mayıs 2005 01:39 • #468660
    betrola
    Son düzeltme: 26 Mayıs 2005 Perşembe / 23:4026 Mayıs 2005 Perşembe / 23:39
    karete'ye laflar;
    " Coolio Gangstas Paridise al sana yaptığı müzik varmı kıçı yiyen bukadar süper efsane bir parça yapacak aranızda ?"demişsin.bu sadece senin görüşün genelleme yapamazsın sana efsane gelen şarkı bana boktan gelebilir.Bu konu hakkında diğer yazılarımı okursan beni anlayacağını düşünüyorum.ben ırkçılık ayrımı yapmıyorum yeter artık anla ya..
    herkesin sevdiği şey kendine göreyse neden hiphop müzikmi tarzında bişeyler yazdın neyse karşılık yazmada kapansın şu salak konu
  • yeşilsincap • 27 Mayıs 2005 09:57 • #468677
    çok nefret ediyoruz..
  • NightLord_DM__ • 27 Mayıs 2005 14:09 • #468709
    İşte benim adamım yeah yeah:) ) )
  • souls_for_rent • 27 Mayıs 2005 14:19 • #468711
    niye nefret edelim? bize bi'şey mi yaptılar?
    Yaptıkları müziği sevmezsin, dinlemezsin, olur biter. ya da böyle müzik forumlarında adam gibi tartışırsın, eleştirirsin...
    ırkçılık, nefret... saçmalamayın artık... hele en yukarlarda birisi demiş ki en adi insanlar, zenciler :) yazık size ya. insan olmak zor tabi, sizi de kınamıyorum...
  • superman • 27 Mayıs 2005 14:35 • #468714
    aslında bu forum sırf kıskançlıktan açılmış.zencilerinki na böyle kocaman olunca kıskanıyoruz tabi.
  • souls_for_rent • 27 Mayıs 2005 14:58 • #468716
    :D
  • muzo867 • 27 Mayıs 2005 17:13 • #468753
    Hip-Hop a laf olmaz

    ne nefret edeyim hip hop tan bea. çoğu şarkıları senin dinlediğin bir çok alaazın şarkısından daha güzel.
  • karete • 27 Mayıs 2005 17:18 • #468755
    ırkçılık yapanlara

    Bir Afrikali tarafindan yazilmis ...

    Sevgili Beyaz Adam,
    Dogarim, siyahim
    Büyürüm, siyahim
    Güneslenirim, siyahim
    Üsürüm, siyahim
    Korkarim, siyahim
    Hastalanirim siyahim
    Ve ölürüm, hala siyahim

    Ve sen Beyaz Adam
    Dogarsin, pembesin
    Büyürsün, beyazsin
    Güneslenirsin, kizarirsin
    Usursun,morarirsin
    Korkarsin, sararirsin
    Hastalanirsin, yesilsin
    Ve ölürsün, grisin

    Ve hala utanmadan bana renkli
    dersin...
  • dreadnok • 27 Mayıs 2005 17:23 • #468756
    hip hop dinlemem ama saygı duyarım çünkü türkiye gibi müzik kısırı bi ülkede çok zor. arabesk veya fantazi kültürüne kapılmaktan iidir hip hop çünkü hiç değilse tarzları var.
  • muzo867 • 27 Mayıs 2005 17:24 • #468757
    ırkçılık yapanlara

    süper yaw......