betrolaherkesin sevdiği şey kendine göreyse neden hiphop müzikmi tarzında bişeyler yazdın neyse karşılık yazmada kapansın şu salak konu
Son düzeltme: 26 Mayıs 2005 Perşembe / 23:4026 Mayıs 2005 Perşembe / 23:39
karete'ye laflar;
" Coolio Gangstas Paridise al sana yaptığı müzik varmı kıçı yiyen bukadar süper efsane bir parça yapacak aranızda ?"demişsin.bu sadece senin görüşün genelleme yapamazsın sana efsane gelen şarkı bana boktan gelebilir.Bu konu hakkında diğer yazılarımı okursan beni anlayacağını düşünüyorum.ben ırkçılık ayrımı yapmıyorum yeter artık anla ya..