Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

  • souls_for_rent • 27 Mayıs 2005 14:19 • #468711
    niye nefret edelim? bize bi'şey mi yaptılar?
    Yaptıkları müziği sevmezsin, dinlemezsin, olur biter. ya da böyle müzik forumlarında adam gibi tartışırsın, eleştirirsin...
    ırkçılık, nefret... saçmalamayın artık... hele en yukarlarda birisi demiş ki en adi insanlar, zenciler :) yazık size ya. insan olmak zor tabi, sizi de kınamıyorum...
Bu konunun tüm mesajları