niye nefret edelim? bize bi'şey mi yaptılar?
Yaptıkları müziği sevmezsin, dinlemezsin, olur biter. ya da böyle müzik forumlarında adam gibi tartışırsın, eleştirirsin...
ırkçılık, nefret... saçmalamayın artık... hele en yukarlarda birisi demiş ki en adi insanlar, zenciler :) yazık size ya. insan olmak zor tabi, sizi de kınamıyorum...