Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

  • NightLord_DM__ • 26 Mayıs 2005 21:34 • #468588
    Burda benimle tartışamazsınız bütün garaj camiası zencilerden nefret ediyor(bazı kendini bilmez slk.lar dışında)hiç birşey bilmeden konuşuyorsunuz ben yaptığımız müziğin ilahını konuşuyorum saçma sapan ne olduğu bilinmez bi zımbırtıyı değil....
  • pUnKeR • 26 Mayıs 2005 21:35 • #468591
    siz hala konuşuyomusunuz?
  • NightLord_DM__ • 26 Mayıs 2005 21:36 • #468593
    Sana neyin iyi neyin kötü olduğunu öğretmeye çalışıyorum
  • The PuNKiLLeR • 26 Mayıs 2005 21:36 • #468594
    hip hop muzigini sevmem ama bu dinleyenleri sevmeyecegim anlamına gelmez insanlar deger yargıları ve ilgi alanlarıyla asagılanmamalı bence ona bakarsanız ben de punk dinliyorum diye ceza dinleyen veya techno ( boyle mi yazılıyo ya )dinleyen arkadaslarım tarafından dalga konusuyum yani sadece biz onlardan nefret etmiyoruz onlarda bizden nefret ediyorlar ama yine de karsımızdaki bir insan ve sadece insan olması bile ona saygı duyulmasını gerektirecek bir sey



    ırkcılık meselesine gelirsek betrola yanlıssın kardes senin gibi bir alman evladı yuzunden binlerce yahudi oldu ne icin yahudiler fare gibilermis te sadece etrafı pisletirlermis kavgam kitabını okudum hitlerin ve sunu yazmıs bir alman kızına bir yahudi tecavuz ediyor ve O PİS KANINI ONA GECİREREK ALMANI DA KİRLETİYOR


    YETER SEN DE SANS ESERİ SİYAHİ DOGABİLİRDİN BUNU UNUTMA BETROLA
  • sdqantaris • 26 Mayıs 2005 21:37 • #468595
    Ne kadar uyuz olduğumu anlatamam sana. Acaip ego atışmalarına girmeden önce, bir yüksek sesle yazdıklarını söyle. Bakalım kulakların ne kadar saçma olduklarına inanabilecek mi...

    Garaj zencilerden nefret ediyor. Bazısalaklar etmiyor. Bilmeden konuşuyoruz. He canım.

    Nato kafa nato mermer.

    Onur
  • pUnKeR • 26 Mayıs 2005 21:38 • #468597
    allahım yaa sen önce git müzik ne demek öğren bana öğretme kısmına sonra geç.. zincilerin müzik yapamadığını idiia eden birinden bişeyler öğrenceksem yandım..
  • betrola • 26 Mayıs 2005 21:38 • #468598
    bu konu burda kapansın daha uzatmanın anlamı yok
    iyi akşamlar herkese...
  • The PuNKiLLeR • 26 Mayıs 2005 21:39 • #468600
    noldu hatanı mı anladın yoksa tartısmaktan mı cekiniyorsun ???
  • tezgah • 26 Mayıs 2005 21:39 • #468601
    hah hah ha
    nightlord yukarıda zenciler müzik yapamıyor demiş,beyazları kıskanıyorlar demiş...
    abi sen daha müzik ne bilmiyorsun ozaman
    BLUES rock'n roll'un babası jazzın babası,rock'n roll rock ın babası
    dünyada batı müziğinin zirvesi jazz olarak değerlendiriliyor...
    yani hepsinin temelini zenciler atmış..
    jimi hendrix de zenci,dünyanın gitarla yapılan müzik tarihini değiştirmiş adam!!
    dünyanın en çok satan albümünü yapan michael jackson zenciydi...

    zencilere pisler diye laf atanlar onların öyle kalmasına neden olanlardır,ayrıca onları böyle küçümsersen sana karşı daha nefret dolu olurlar,gene bu sorunu yaratan sen olursun..

    bazı şeyleri bilip bilmeden gelip burda saçma sapan bir konu açmışın..
    dünyada zenci ruhu denilen bir ruh var..
    sen hiç markus miller dinledinmi,dünyanın en iyi basçılarından,veya stanley clarke????
    hiç b.b. king,buddy guy,robert cray dinledinmi??? john lee hooker dinlerken dans ettinmi???

    gelmişiniz burada zenciler böyle zenciler şöyle...
    asıl pisler beyazlar,onları amerikaya götürüp acı içinde köle gibi çalıştıranlar ve onra onlara sosyal statü vermeyenleer...zaten bir dışlanmışlık yüzünden harlem gibi mahalleler kuruldu....

    gidip böyle boş boş ırkçılık yapmayın...



    buarada ben beyazım ama blues dinlemeye başladığımdan beri fahri zenciyim.....




    and jimi take over!!!
  • NightLord_DM__ • 26 Mayıs 2005 21:41 • #468602
    Bak betonarme arkadaşım ben zenciler müzik yapamaz demiyorum yaptıkları müzik berbat diyorum bende ırkcılık vardır ama onların müzik yapamayacağını iddia etmiyorum yaptıkları hip hop zımbırtısı çok iğrenç