Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

  • sdqantaris • 26 Mayıs 2005 21:37 • #468595
    Ne kadar uyuz olduğumu anlatamam sana. Acaip ego atışmalarına girmeden önce, bir yüksek sesle yazdıklarını söyle. Bakalım kulakların ne kadar saçma olduklarına inanabilecek mi...

    Garaj zencilerden nefret ediyor. Bazısalaklar etmiyor. Bilmeden konuşuyoruz. He canım.

    Nato kafa nato mermer.

    Onur
Bu konunun tüm mesajları