hip hop muzigini sevmem ama bu dinleyenleri sevmeyecegim anlamına gelmez insanlar deger yargıları ve ilgi alanlarıyla asagılanmamalı bence ona bakarsanız ben de punk dinliyorum diye ceza dinleyen veya techno ( boyle mi yazılıyo ya )dinleyen arkadaslarım tarafından dalga konusuyum yani sadece biz onlardan nefret etmiyoruz onlarda bizden nefret ediyorlar ama yine de karsımızdaki bir insan ve sadece insan olması bile ona saygı duyulmasını gerektirecek bir sey
ırkcılık meselesine gelirsek betrola yanlıssın kardes senin gibi bir alman evladı yuzunden binlerce yahudi oldu ne icin yahudiler fare gibilermis te sadece etrafı pisletirlermis kavgam kitabını okudum hitlerin ve sunu yazmıs bir alman kızına bir yahudi tecavuz ediyor ve O PİS KANINI ONA GECİREREK ALMANI DA KİRLETİYOR
YETER SEN DE SANS ESERİ SİYAHİ DOGABİLİRDİN BUNU UNUTMA BETROLA