Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

  • betrola • 28 Mayıs 2005 15:42 • #468981
    ırkçılık yapanlara

    inan bana bunu belli etmek isteseydim çok daha farklı şeyler denerdim.
    senin gibi bok heriflere bişey demiyorum artık..
  • C-None • 28 Mayıs 2005 15:44 • #468983
    ırkçılık yapanlara

    koku olayını bile bu konuya dahil etmen , kafanadaki düşüncelerin yanlışlığının korkunç boyutlara ulaştığını kanıtlıyor. bunu nasıl söyleyebiliyorsun?
    gerçekten komik, ben futbol oynayınca terlerim ve kokarım biliyor musun? anlık bir zaaf durumuna düşüyorum, aşşağıladın aşşağıladın yoksa bir duş aldım mı mis gibi kurtarırım paçamı.gerçekten komik.

    bu arada o bir çift yürek adlı kitap kurgu değil. yazarın başına gelenler anlatılıyor. ya da ben yanlış biliyorum.kitabı 6 saatte bitirmiştim. hey gidi hey.

    neyse, ırkçılık yapacakasınız da mantıklıya yakın sebepler sunun ki sırıtmasın ey insanlar..
  • souls_for_rent • 28 Mayıs 2005 15:44 • #468984
    ırkçılık yapanlara

    senin gibi bok heriflere

    tezgah sen de mi zencisin?!
  • C-None • 28 Mayıs 2005 15:48 • #468987
    ırkçılık yapanlara

    betrola saçmalıyosun resmen..gerçekten saçmalıyosun.bunları söylemek için kurlumuş bir robot olman lazım ya da gerçekten kafanda beyin yerine saman var.
  • betrola • 28 Mayıs 2005 15:48 • #468988
    ırkçılık yapanlara

    tamam tamam siz haklısınız diyelim konu kapansın

    ---son---
  • sdqantaris • 28 Mayıs 2005 15:51 • #468989
    ırkçılık yapanlara

    Keşke şunu yazana kadar üstünde düşünsen de sindirerek saçmaladığını anlasan... Gayet normal.

    Her hata bir ders, ne hata biter ne ders. Anlayana...

    Onur
  • akaEmre • 28 Mayıs 2005 15:52 • #468992
    iğrenç kişilikler, özentiler...
  • tezgah • 28 Mayıs 2005 15:52 • #468993
    ırkçılık yapanlara

    çocukları severim o yüzden sana bir şey demiyorum betrola,üyeliğim donsun istemiyorum oda ayrı bir konu...
    ağzını toparla!!!!
    senle burda çocuk tartışmasına girecek değilim,ama zencileri sadece kokuyorlar diyerek suçlayıp ırkçılık yapman ve buna kanıt olarakta amerika ve fransada gördüğün birkaç kokan zenciyi göstermen senin zengin
    ve zengiliğini göstermeye çalışan tiki bir insan olduğunu gösteriyorlar

    buarada ben fakir pis kokan lanet olası zencinin tekiyim ve senin gibi zaten çocuk olmasına rağmen kısıtlı bilgisiyle burada ahkam kesilen bilgisiz ve terbiyesiz insanlardan nefret ediyorum.....
  • betrola • 28 Mayıs 2005 15:52 • #468994
    ırkçılık yapanlara

    cevap yazmansan olmaz ama değil mi??
  • karete • 28 Mayıs 2005 15:53 • #468995
    ırkçılık yapanlara

    hangi yazdığım şey senin yazdıkların kadar saçma ?