Bu topik ne amaçla açıldı?Biri çıkıp iki elini iki yanına açıp "işte bu kadar nefret ediyoruz" mu desin.Ya da "tüm hip-hopcuları toplayı yakalım,sabun yapalım ya da gördüğmüz yerde kafalarını taşla ezelim" mi desin?
Bir insandan nefret etmek çok ciddi bişeydir.Bir topluluktan-istinasız tüm topluluktan nefret etmek se yanlıştır...