Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

  • a_lost_soul • 27 Mayıs 2005 01:12 • #468656
    Bu topik ne amaçla açıldı?Biri çıkıp iki elini iki yanına açıp "işte bu kadar nefret ediyoruz" mu desin.Ya da "tüm hip-hopcuları toplayı yakalım,sabun yapalım ya da gördüğmüz yerde kafalarını taşla ezelim" mi desin?
    Bir insandan nefret etmek çok ciddi bişeydir.Bir topluluktan-istinasız tüm topluluktan nefret etmek se yanlıştır...
Bu konunun tüm mesajları