Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

  • karete • 26 Mayıs 2005 23:06 • #468634
    betrola
    26 Mayıs 2005 Perşembe / 20:57
    hiphopçular yani zenci gavurlar off iğrenç kokuyolarmış..
    en adi insanlar onların yaptığı müzik ne kadar olabilr ki??
    saçma hatta sapan hip hop ı turklerde yapıyor nasıl rock ve metali gavurlardan alıp bizimkilerde yapıyosa onlarda yapıyodur yaptığı müzik nekadar diyorsun Coolio Gangstas Paridise al sana yaptığı müzik varmı kıçı yiyen bukadar süper efsane bir parça yapacak aranızda ? bende hiphop dinlemem ama başkalarını yaptığı işe bok atarak kendi dinlediğiniz sevdiğiniz müziği biyerlere getiremessiniz yine aynı salak konuları açıyosunuz helal olsun kafanız basmadı hala demekki

    NightLord_DM__
    26 Mayıs 2005 Perşembe / 21:05
    Dostum sen bence bu işleri bırak hayatını yaşa insan hiphop cu zımbırtısı hepsi serseri sokak çetesi insan temiz yaşamalı temiz ölmeli derim ben...
    rockçı zımbırtısı oluncada bişey olmuyo metalci zımbırtısıda ulan nekadar bişeyciliğe başka muzik tarzlarına laf atmaya meraklı yaratıklarsınız anlamıyorum ya bi insanın seviyesi bukadarmı düşer sen git ben bişeyciyim ayaklarına takılan rockçılara metalcilerede sokak serserisi desene ben hepinize diyorumda

    başkalarını yaptığı işe bok atarak kendi dinlediğiniz sevdiğiniz müziği biyerlere getiremessiniz
Bu konunun tüm mesajları