Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

  • a_lost_soul • 3 Haziran 2005 00:06 • #470264
    benima anlatmak istediğim şu ki biri bişe dediğinde sen kim oluyosun,ne yaptında bana bunu diyosun demek kolay.Ama gelen vasıflı bir eleştiriyse cevap vermek zor.Herkes kolay olnı seçiyo galiba.

    örn:
    -Metalicanın son albümünde eskileirndeki tad yok.Manga linkin parkın kopyası gibi...
    cevap:
    -sen önce onlar gibi müzik yap sora konuş.Sen kaçparalık adamsın...

    Anlatabildim mi kendimi acaba...
Bu konunun tüm mesajları