benima anlatmak istediğim şu ki biri bişe dediğinde sen kim oluyosun,ne yaptında bana bunu diyosun demek kolay.Ama gelen vasıflı bir eleştiriyse cevap vermek zor.Herkes kolay olnı seçiyo galiba.
örn:
-Metalicanın son albümünde eskileirndeki tad yok.Manga linkin parkın kopyası gibi...
cevap:
-sen önce onlar gibi müzik yap sora konuş.Sen kaçparalık adamsın...
Anlatabildim mi kendimi acaba...