Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

  • souls_for_rent • 3 Haziran 2005 20:36 • #470411
    yok lam, tayt güzeldir :D
    Rolling stones'a falan yakışıyor :D
    öyle 70ler...80ler...
    ilginç...




    ________________________________
    Sen mi yırttın taytımı lan öküz!
    Önce kilona bak sonra giy!
    Deve...
Bu konunun tüm mesajları