Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hip-Hop cu lardan ne kadar nefret ediyorsunuz?

  • a_lost_soul • 2 Haziran 2005 23:20 • #470245
    YAzdığın çoğu şeye katılıyorum şurası dışında
    hepsi birbirinin özentisi olsada çıkıp bişeyler yapmış insanlar varsa seninde yaptığın bişey koy ortaya da dinleyelim saçmalayıp durma

    bir şeyi eleştirmek için illaki bişeyle üretmek gerktiğini düşünmüyorum.Yani özenti bulduğum guruba özenti,kalitesiz bulduğum parçaya kalitesiz demek için illaki müzik yapmam mı gerekir.Bence gerekmez...
    Yani birine "sen bıdı bıdı etçene sen yapda seni dinleyelim demek çok kolay"
Bu konunun tüm mesajları