YAzdığın çoğu şeye katılıyorum şurası dışında
hepsi birbirinin özentisi olsada çıkıp bişeyler yapmış insanlar varsa seninde yaptığın bişey koy ortaya da dinleyelim saçmalayıp durma
bir şeyi eleştirmek için illaki bişeyle üretmek gerktiğini düşünmüyorum.Yani özenti bulduğum guruba özenti,kalitesiz bulduğum parçaya kalitesiz demek için illaki müzik yapmam mı gerekir.Bence gerekmez...
Yani birine "sen bıdı bıdı etçene sen yapda seni dinleyelim demek çok kolay"