saçmalık desem ayıp mı olur? güzelim, sana göre pop içinde elektro gitar olmayan şey demek sanırım. eurovision'da herkes kendi halk müziğinden etkilenmiş bişeyler yapıyor. üstelik neden yokmuş ki rock. athena rock parçasıyla çıktı ve başkaları da var. ayrıca böyle bişey üzerinde kafa yormak bile komik. çünkü eurovision gerçekten de aptalca bir yarışma. bizim dışımızda hiç bir ülke bu kadar çok tartışmıyor. hadi onu da geçtim senin sorun neden punk yok neden r'n'b yok vs olarak da uzayabilir. bence kafanı başka şeylere tak.