Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eurovision da rock music niye tutulmaz??

  • sK8eI2 • 27 Mayıs 2005 20:46 • #468796
    Ya arkadaşlar. Yıllardır eurovisionda dereceye giren şarkıların çoğu pop şarkıları.Rock şarkıları niye eurovision da dereceye giremiyor bir türlü kafam almıyor.Yani sonuçta bu PoPVision değil ki EUROViSiON...
  • dexter_holland • 27 Mayıs 2005 21:21 • #468807
    saçmalık desem ayıp mı olur? güzelim, sana göre pop içinde elektro gitar olmayan şey demek sanırım. eurovision'da herkes kendi halk müziğinden etkilenmiş bişeyler yapıyor. üstelik neden yokmuş ki rock. athena rock parçasıyla çıktı ve başkaları da var. ayrıca böyle bişey üzerinde kafa yormak bile komik. çünkü eurovision gerçekten de aptalca bir yarışma. bizim dışımızda hiç bir ülke bu kadar çok tartışmıyor. hadi onu da geçtim senin sorun neden punk yok neden r'n'b yok vs olarak da uzayabilir. bence kafanı başka şeylere tak.
  • sK8eI2 • 27 Mayıs 2005 22:40 • #468818
    önce sana bişey soracam. Lan oğlum madem anti-rock çısın niye bu siteye takılıyorsun.Ben rock parçası yok demiyorum ama rock parçaları niye dereceye giremiyorum diyorum.O kadar da KITSAN hiç konuşma yani...
  • ReFLeKS _GİTAR • 28 Mayıs 2005 00:43 • #468842
    yuru beaaaaaaaa
  • C-None • 28 Mayıs 2005 01:38 • #468865
    "lan oğlum" yanlış bir laf olmuş..dexter holland kız bir kişilik çünkü..
  • dexter_holland • 28 Mayıs 2005 12:06 • #468910
    şöyle diyeyim güzelim, ben zaten derceye girenleri söyledim. hatırlarsan athena dördüncü olmuştu. bunu bir derece saymıyor olabilirsin. ayrıca ben anti-rockcıyım diye birşey yazmadım. belki kafandan uyduruyorsundur ya da sen de "lanet olsun pop ve diğerleri" diyen rockerım çok havalıyım özentilerindensin.
  • souls_for_rent • 28 Mayıs 2005 13:31 • #468927
    öffff!!!
  • ASPRYN • 29 Mayıs 2005 18:54 • #469265
    kavga var millet dalın!
  • yeşilsincap • 29 Mayıs 2005 19:03 • #469268
    sanırım nightwish de bi yıl sleepwalker la eurovision a katılmıştı.. bi de sanırım 2. olmuştu.. olunca oluyomuş demek ki.. ayrıca athena ska yapıyo:) ama evet rock parçasıyla katıldı.. ve bi de (öf bu bi de lerden..)
    madem anti rock cısın niye takılıyosun bu siteye
    diye bi laf geçmiş ortada.. ne ilgisi var yaa burası 'Garaj müzik birimi' diye geçiyo zaten istediğini dinler alla alla...
  • Affedilmeyen • 29 Mayıs 2005 19:33 • #469273
    oolmaazz sadece rock dinleyeceksin
    yoksa eunzubillah küfre girer sahil muhafaza