sanırım nightwish de bi yıl sleepwalker la eurovision a katılmıştı.. bi de sanırım 2. olmuştu.. olunca oluyomuş demek ki.. ayrıca athena ska yapıyo:) ama evet rock parçasıyla katıldı.. ve bi de (öf bu bi de lerden..)
madem anti rock cısın niye takılıyosun bu siteye
diye bi laf geçmiş ortada.. ne ilgisi var yaa burası 'Garaj müzik birimi' diye geçiyo zaten istediğini dinler alla alla...