Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eurovision da rock music niye tutulmaz??

  • yeşilsincap • 29 Mayıs 2005 19:03 • #469268
    sanırım nightwish de bi yıl sleepwalker la eurovision a katılmıştı.. bi de sanırım 2. olmuştu.. olunca oluyomuş demek ki.. ayrıca athena ska yapıyo:) ama evet rock parçasıyla katıldı.. ve bi de (öf bu bi de lerden..)
    madem anti rock cısın niye takılıyosun bu siteye
    diye bi laf geçmiş ortada.. ne ilgisi var yaa burası 'Garaj müzik birimi' diye geçiyo zaten istediğini dinler alla alla...
Bu konunun tüm mesajları