-
rock müziği hiç dinlemeyen birine rock tarzı dinletirsen sert ve karışık olduğunu söyler (pop dinleyen bir arkadaşuma metallicanın my friend of misery şarkısını dinletmiştim ordan biliyorum) metallicanın şarkılarında söz kısmına gelene kadar 2 buçuk dakka geçiyo oysaki türk pop şarkılarında müzik denen bi şey yok (dum tıs dum tıs )hep aynı meladi ve aynı nakarat 2 buçuk dakkada bizimkiler şarkının sonuna gelir bizim insanımız sabırlı değil bence alışık değiller rock müziğe ve bu dünyadada böyle
-
bence o introyla mor we ötesi cambaz ı kasede koymadan eurovision da warolucaktı ki şarkı,deymeyin birinciliğe..:):):))))
-
ne gerek varki niye koyulsun. Tsm niye koyulmuyo diye soruyolarmı mahallenin rakçısımısın
-
yav bırakın bunları... zaten yarışmada hangi müzik türü daha iyi derece alırdan çok, hangi ülkenin birinci olacağı ve buna nasıl ve kimlerin karar verdiği daha önemlidir. yormayın kafanızı...
-
müzikaliteyi kastediyrz,eğer rock müzik yapılsaydı eurovision da,onlar temsil etme durumunda olsaydı,falan filan,farzedelim anlamında..albümde yer almış bir şarkıyla yarışmaya katılınamadığı için şarkıyı koymadan önce dedim,ama anlayana tabi.mahallenin rockçısı,o su,bu su ne alaka,işin orasında değiliz yani..
-
kesinlikle budur haklısın..ister istemez milliyetçiliğe wuruyor millet olayı.
-
bana göre rock ın tutulmama nedeni eurovision da oy kullanan kisilerin yas ortalamasının yuksek olması.yani gençler oy verse rock sarkıları 1.olur mesela athena for real ile 4.oldu birinci olamama sebepleri 35-40 yaslarındaki insanların rocktan hoslanmamaları onlar daha çook etnik muzikleri hareketli parcaları seviyolar ör;my number one ayrıca bi kac sene önce norvec suuper bi rock parcasıyla katılmıstı belki hatırlarsınız come on .ama şarkı 5. mi ne oldu yani grup insanlara itici geldi kıyafetlerii,makyajlarıı.onun için ülkeler eurovisiona belli bi tür sarkı yerine(rock)daha etnik ve kendi kulturlerine ozgu şarkılar gonderiyolar bencee........
-
Eurovision da rock MÜZİK niye tutulmaz??
her şeyi anladım da şu başlığı anlayamadım arkadaş tarzanca neyim mi konuşuyor ???
ayrıca bir şey sormak istiyorum bu yarışmayı bizim kadar ciddiye alan başka bir ülke daha var mı??
rimi rimi ley ley rimi rimi leey hobaa..
-
cunku eurov. sadece populer kulture ait bi olgudur
-
Eurovision'u ciddiye olsak Ahmet Kanneci'yi görmek isterdik orada, ama sadece pop müziğin bulunduğu bir yerden bir rock grubuyla veya Ahmet Kanneci gibi SANATÇILARIMIZLA ödül almak, bence kendi kendimizi aşşalamaktır.Yok canım o kadarda değildir de, bana pek mantıklı gelmiyor..