Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eurovision da rock music niye tutulmaz??

  • dexter_holland • 29 Mayıs 2005 19:39 • #469274
    ya sonuçta rock genel bi kavram. nightwish de metal yapıyor rock değil eheheh falan da diyebiliriz;)
  • şebokolik • 30 Mayıs 2005 18:23 • #469453
    tutulmaz demek için önce harbi bi rock şarkısı ve grubu çıkmalı neden tutmutor konusuna ondan sonra bakaraız
  • jazzbuzz • 31 Mayıs 2005 11:28 • #469576
    Arkadaşlar dünyada, özellikle de avrupa da yükselen trendlere göre katılan parçalarda tarz olarak farklılık gösteriyor normal olarak. Bundan yıllar önce katılan parçaların şimdi katıldığını düşünürseniz ortaya oldukça komik bir durum çıktığını görebiliriz.Bir de rock müzik tartışması açısından birkaç şey...Bundan yıllar önce M. jackson ve Madonna nın da "rock yıldızı" olarak lanse edildiğini unutmayalım.(Yaş itibarıyla müsaitim, hatırlıyabiliyorum.:)))Yani sınırları belirlemek çok ta kolay değil...
  • _rustsoul_ • 31 Mayıs 2005 11:44 • #469584
    oylamalarla belirlenen bir yarışma olduğu için..
    şöyle açıklayayım. türkiye'den kaç rock dinleyicisi oy göndermeyi bir yana bırak, eurovision seyrediyor? gerçekten dinleyerek seyretmekten bahsediyorum..
    yurtdışında da bunun çok farklı olduğunuı sanmam..
    bir pop dinleyicisinin de, bir sürü pop parça varken, iki tane yamuk rock soundlu parçaya oy göndermesini bekleyemeyiz değil mi?

    bir de katılan rock gruplarının kalitesini ve dinlenebilirliğini de düşünürsek...

    anladın sanırım..
  • cammbazzzz • 31 Mayıs 2005 15:13 • #469626
    Bence Norveç almalıydı.

    Yaşasın Roc'n RoLL :)
  • eUrYDIke • 31 Mayıs 2005 17:08 • #469639
    gerçekten dinleyerek seyretmekten bahsediyorum..


    bunu yapabilene daha rastlamadım ben.çoğunluk bi kere dış görünüşe bakıyor nedense..sanki oğullarına/kızlarına alacaklar..
    bir de eurovision son zamanlarda ciddi ilerlemeler kaydetti..(bunu nedense sertab erener'le 1. olmamıza bağlıyorum:))
    bu yıl birçok ülkede şov olarak esinlenme(!) farkettim..
    neyse yaa..konuyu çok dağıttım..soruya gelince rock müzik hala daha belli sınırlara takılan bir müzik türü..bunu en basit şekilde halk arasından rastgele bikaç kişiye sorarak alacağınız tepkilerle anlayabilirsiniz..bu yüzden de en orta yollu müzik olan pop tercih ediliyor çoğu ülke tarafından..
  • quetzalcaan • 31 Mayıs 2005 18:17 • #469646
    bu yarışmaya oy verenler "halk" olarak tabir ettiğimiz canlılar olup; bu canlılar aynı zamanda yeryüzünde yaşayan canlılar arasında en çok nüfusa sahip olanlardır...dolayısıyla "halk" sınıfının canlılarının çekirdek çitleyip çay içerek ailecek seyredip oy verdikleri bir yarışmanın sonucunda muse un space dementia sının birinci olabilmesi kadar olağandışı bir sonuç beklenmesi olağandışıdır:)
    kazara yarışmaya katılan bu tarz parçalar ise nadiren dereceye girer ki bu da bir "el sürçmesi,hatalı kodlama,anlık beyin hücreleri ölümü" ile gerçekleşebilir.
  • souls_for_rent • 31 Mayıs 2005 18:19 • #469647
    sen halk değilmisin?!
    halk margarin kullanmaz mısın?!
    ya da halkın diğer bilimum ürünlerini...
  • da hui • 31 Mayıs 2005 18:35 • #469648
    Tamam, iyi de arkadaşlar POP kelimesi "popüler" kelimesinden türer(bilmiyormusunuz pop nedir?). Ben de isterim rock parçalarının başarı elde etmesini ama adı üzerinde pop. Maalesef en çok dinlenen müzik türü. Kaldı ki Eurovision'da çoğu zaman şarkının pek önemi olmuyor. Millet veriyor puanı komşusuna.....
  • pj harvey_99 • 31 Mayıs 2005 19:21 • #469656
    athena alternatif yapıyo işte.onla idare ediver.daha serti kaldırmaz.çünkü onlar sadece belli 1 kitleye değil büyük 1 kitleye hitap ediyolar.ve rock saedec belli 1 kesim için geçerli.yani diyebilir misin dünyada rockçılar çoğunlukta.genelde türkiyede bile pop falan çoğunlukta.yani rock fazla oy toplamaz