gerçekten dinleyerek seyretmekten bahsediyorum..
bunu yapabilene daha rastlamadım ben.çoğunluk bi kere dış görünüşe bakıyor nedense..sanki oğullarına/kızlarına alacaklar..
bir de eurovision son zamanlarda ciddi ilerlemeler kaydetti..(bunu nedense sertab erener'le 1. olmamıza bağlıyorum:))
bu yıl birçok ülkede şov olarak esinlenme(!) farkettim..
neyse yaa..konuyu çok dağıttım..soruya gelince rock müzik hala daha belli sınırlara takılan bir müzik türü..bunu en basit şekilde halk arasından rastgele bikaç kişiye sorarak alacağınız tepkilerle anlayabilirsiniz..bu yüzden de en orta yollu müzik olan pop tercih ediliyor çoğu ülke tarafından..