Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eurovision da rock music niye tutulmaz??

  • kehribar • 1 Haziran 2005 20:38 • #469922
    bence daha çok yakışıklılık güzellik ve vücudun çeşitli hatları ön planda tutulduğundan
  • sK8eI2 • 1 Haziran 2005 23:37 • #469960
    Türkiye'de müzik bu kadar işte ya.Sesten daha çok görünüşe değer veriliyor.Misal : O ŞİMDİ ASKER . Saçmalık ya. NEZ ise daha kötü. bi aralar BANU ALKAN falan da vardı.Menajerine parasını vermediği için menajeri halkın önünde Banu Alkan ın çıplak sesini yayınlamıştı.Ondan sonra o da indi zaten.Şimdi de Yalın falan var küçüÇÜKÜM herşeeyimmm. IIIIIYYYY iğrenç ya neyse dağıldı konu :))
  • quetzalcaan • 3 Haziran 2005 14:52 • #470352
    :)
    diilim!
  • PreNseS_ • 3 Haziran 2005 15:14 • #470358
    Üstteki arkadaş bu aralar tutulan uyduruk şarkılar arsında yer alan "senden çocuğum olsun" adlı parçayı eklemeyi unutmuşsun.:)
    Ne komik ya.
    rock müzik tutulmuyor bu tür yarışmalarda,çünkü bu tür rock gibi kaliteli şarkıları dinleyen sayılı insan var dünyada,var ama sayı olarak çok değil.bu yüzden bu yarışmalarda belirli ve pop gibi sınırlandırılmış şarkılarla idare etmek durumundayız.(bu arada athena rock yapıyor demeyin adamlar olmasaydı biz belki 1.bile olabilirdik!)
  • nirvana80 • 3 Haziran 2005 15:18 • #470360
    tabi rock müzik tutmaz ne lan o allahın homosu karı kılıklı herif gelmiş bağırıp çağırmayla müzik yaptım diyor ben ce 00000000000000000000000000000000000000000000000000000 puan
  • sK8eI2 • 3 Haziran 2005 23:36 • #470459
    kardeş sen norveç ten mi bahsediyosun?? Ondan bahsediyosan harbi kötüydü.Gırtlak girmeye çalışıyodu ama sesi çatallaşıyordu.Ama bir almanya bir moldova iyiydi yani.Süper olmasa da diğerlerine göre ön plandaydı
  • nirvana80 • 4 Haziran 2005 18:01 • #470584
    yes norveç homoları
  • osmancancan • 3 Nisan 2006 21:24 • #495994
    ya abi adamlar entel sen gidip rock yaparsan kazanamassın tabi!! classic müzik yapacan
    (bence de norweç kazanmalıydı)
  • semsemo • 3 Nisan 2006 21:55 • #495996
    pop müziğe göre dinleyeni az olduğu için bence.Zaten adı üstünde popüler müzik...
  • volans • 3 Nisan 2006 22:30 • #496004
    cornflesk diyesim geldi birden bole bı konuya bu kadar anlamlı bı cevap verılmezdi heralde:D