Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eurovision da rock music niye tutulmaz??

  • sK8eI2 • 3 Haziran 2005 23:36 • #470459
    kardeş sen norveç ten mi bahsediyosun?? Ondan bahsediyosan harbi kötüydü.Gırtlak girmeye çalışıyodu ama sesi çatallaşıyordu.Ama bir almanya bir moldova iyiydi yani.Süper olmasa da diğerlerine göre ön plandaydı
Bu konunun tüm mesajları