Türkiye'de müzik bu kadar işte ya.Sesten daha çok görünüşe değer veriliyor.Misal : O ŞİMDİ ASKER . Saçmalık ya. NEZ ise daha kötü. bi aralar BANU ALKAN falan da vardı.Menajerine parasını vermediği için menajeri halkın önünde Banu Alkan ın çıplak sesini yayınlamıştı.Ondan sonra o da indi zaten.Şimdi de Yalın falan var küçüÇÜKÜM herşeeyimmm. IIIIIYYYY iğrenç ya neyse dağıldı konu :))