Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eurovision da rock music niye tutulmaz??

  • sK8eI2 • 1 Haziran 2005 23:37 • #469960
    Türkiye'de müzik bu kadar işte ya.Sesten daha çok görünüşe değer veriliyor.Misal : O ŞİMDİ ASKER . Saçmalık ya. NEZ ise daha kötü. bi aralar BANU ALKAN falan da vardı.Menajerine parasını vermediği için menajeri halkın önünde Banu Alkan ın çıplak sesini yayınlamıştı.Ondan sonra o da indi zaten.Şimdi de Yalın falan var küçüÇÜKÜM herşeeyimmm. IIIIIYYYY iğrenç ya neyse dağıldı konu :))
Bu konunun tüm mesajları