rock müziği hiç dinlemeyen birine rock tarzı dinletirsen sert ve karışık olduğunu söyler (pop dinleyen bir arkadaşuma metallicanın my friend of misery şarkısını dinletmiştim ordan biliyorum) metallicanın şarkılarında söz kısmına gelene kadar 2 buçuk dakka geçiyo oysaki türk pop şarkılarında müzik denen bi şey yok (dum tıs dum tıs )hep aynı meladi ve aynı nakarat 2 buçuk dakkada bizimkiler şarkının sonuna gelir bizim insanımız sabırlı değil bence alışık değiller rock müziğe ve bu dünyadada böyle