Eurovision'u ciddiye olsak Ahmet Kanneci'yi görmek isterdik orada, ama sadece pop müziğin bulunduğu bir yerden bir rock grubuyla veya Ahmet Kanneci gibi SANATÇILARIMIZLA ödül almak, bence kendi kendimizi aşşalamaktır.Yok canım o kadarda değildir de, bana pek mantıklı gelmiyor..