şöyle diyeyim güzelim, ben zaten derceye girenleri söyledim. hatırlarsan athena dördüncü olmuştu. bunu bir derece saymıyor olabilirsin. ayrıca ben anti-rockcıyım diye birşey yazmadım. belki kafandan uyduruyorsundur ya da sen de "lanet olsun pop ve diğerleri" diyen rockerım çok havalıyım özentilerindensin.