Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

türkiye'yi pop müzik illetinden nasıl kurtarabiliriz?

  • sdqantaris • 28 Mayıs 2005 12:44 • #468914
    Manowar ve mantık... Hehehe... =)

    Şu an Hail and Kill'i dinlemek suretiyle eskiyi yad ediyorum...

    Rip their flesh
    Burn their hearts
    Stab them in the eyes
    Rape their women as they cry
    Kill their servants
    Burn their homes
    Till there's no blood left to spill
    Hail and Kill
    Power and dominion are taken by the will
    By divine right hail and kill


    Çok severim de Manowar İmparatorluğu kurulsa çok feci olurdu... Alllah korusun.

    =)

    Onur
Bu konunun tüm mesajları