Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

türkiye'yi pop müzik illetinden nasıl kurtarabiliriz?

  • C-None • 28 Mayıs 2005 14:42 • #468949
    "otomatik berbat soru belirleyicisi" geldi hanımm!!!

    abi bu nasıl bir sorudur..sevmiyor olabilirsin ama türkiyede bile o kadar çok kaliteli pop müzik yapan insan var ki bunları es geçmen mantıksız olur öyle değil mi? evet olur abi..mesela pentagram... elimden geldiğince çalışıyorum pentagrama b.k atmaya crassa'cım..:)

    manowar ve rammstein'ın müziklerine bayılırım ama o mantaliteyi ( bu kelime böyle mi yazılıyodu yahu?) asla desteklemem..destekleyenden de tırsarım açıkcası.:))
Bu konunun tüm mesajları