abi bu nasıl bir sorudur..sevmiyor olabilirsin ama türkiyede bile o kadar çok kaliteli pop müzik yapan insan var ki bunları es geçmen mantıksız olur öyle değil mi? evet olur abi..mesela pentagram... elimden geldiğince çalışıyorum pentagrama b.k atmaya crassa'cım..:)
manowar ve rammstein'ın müziklerine bayılırım ama o mantaliteyi ( bu kelime böyle mi yazılıyodu yahu?) asla desteklemem..destekleyenden de tırsarım açıkcası.:))