haklısın. gidersem tek sebebi de zaten şahane bir festival ortamında lunaparktaki herşeye binme isteğim olur:)) geçen sene vardı lunapark olayı bu senede olur umarım.
ama cidden çok iyi bir festival olayı türkiye için. keşke adam akıllı grupları falan çağırsalar iyi olurdu. kurduğum cümledeki anlatım bozukluğu düzeltilemeyecek boyutlarda.:)